IDxDISCOVERY POKREĆE NOVI KANAL ID Xtra (IDx)

Kompanija Discovery Networks CEEMEA najavila je lansiranje novog visokokvalitetnog kanala ID Xtra, namenjenog prevashodno ženskom delu publike. Ovo je kanal o misterijama i neizvesnostima koji će gledaocima biti dostupan u SD i HD formatu, i to od drugog kvartala 2014. godine.
Kanal će prikazivati neverovatne priče i zamršene misterije iz stvarnog života, savremene i aktuelne, i predstaviće programe nabijene neizvesnošću kao i drame običnih ljudi.
Pol Veling, viši potpredsednik i direktor kanala Discovery Networks CEEMEA izjavio je: „Na tržištu postoji povećana potražnja za programima o misterijama zasnovanim na činjenicama i pričama punim neizvesnosti. Imamo iskustvo i kapacitete da ovakve sadržaje pružimo, i zbog toga su naši ambiciozni planovi da plasiramo ID Xtra na čak 105 tržišta širom CEEMEA regiona tokom 2014. godine. Mnogi od naših najvećih operatera su se već prijavili za preuzimanje ovog kanala koji će učiniti da gledaoci ostanu na ivici svojih sedišta i gledaju ovaj kanal duže od ostalih, jer im ID Xtra pruža detaljniji uvid u nerešene misterije.“
Očekivanja TV gledalaca se menjaju i Discovery zna da targetirana publika za ID Xtra postoji. Kanal konstantno nadmašuje druge kanale u pogledu prosečnog vremena gledanja na mnogim tržištima širom sveta, uključujući i Holandiju i Veliku Britaniju, gde su slični formati pokrenuti prošle godine.
Lansiranje ovog kanala, privlačnog za radoznalog gledaoca, potez je koji se nadovezuje na globalni uspeh Discovery mreže u ovom žanru. Od novog koncepta, pokrenutog u SAD 2012. godine, ovaj kanal je napredovao od 50. mesta za publiku koju čine žene starosti od 25 – 54 godine, do 7. mesta koje zauzima danas, i ima najduži prosečni interval gledanja u odnosu na sve televizije – kablovske ili zemaljske.
Nakon pokretanja ovog kanala u Poljskoj prošlog septembra, udeo gledanja ovog kanala se povećao za 338%, što ga je postavilo na prvo mesto u kategoriji kanala sa temom misterije i neizvesnosti, i na drugo mesto u kategoriji kanala koje gledaju žene od 16-49 godina u Poljskoj. Gledanost je povećana tokom poslednjih 6 uzastopnih kvartala i prosečno vreme gledanja iznosi 51 minut – najduže provedeno vreme u kategoriji svih kablovskih i satelitskih kanala.
„Misterija“ i „napetost“ su neki od najbrže rastućih žanrova u Pay TV kategoriji, i Discovery je u pol poziciji u ovom segmentu. Nove emisije na ID Xtra kanalu, koje će gledaoci gledaoci imati prilike da vide, obuhvataju naslove poput Poisoned Passions, Beauty Queen Murders, Secret Lives of Stepford Wives, A Crime To Remember i Redrum, gde je priča ispričana retroaktivno, od ubistva do motiva.
Ove godine, Discovery Communications će uložiti više od 1,5 milijardi dolara u sadržaje koji će udovoljiti zahtevima gledalaca, a taj trend će se nastaviti zahvaljujući impresivnom i dinamičnom lansiranju ID Xtra kanala, koji obiluje raznovrsnim sadržajima. Uspeh Discovery kanala u lansiranju novih kanala za žene je bez premca u industriji – nakon internacionalong debija 2011. godine; kanal TLC je postao najbrže i najviše distribuirani zabavni kanal za žene u svetu, koji postavlja visoke standarde za novi kanal ID Xtra.

Povezana vest:  FARMA 2010, Uživanje na uvce