Dobitnici konkursa Dani NemackeUručene nagrade autorima najboljih fotografija na konkursu „Dani Nemačke“

Autorima 25 najboljih fotografija na foto konkursu „Dani Nemačke“ uručeni su vaučeri za putovanje za dve osobe u Nemačku na Oktoberfest. Nakon „Dana Grčke“, „Dana Belgije“ i „Dana Italije“ ovo je četvrta kampanja koju je organizovala kompanija Delhaize Serbia (Delez Srbija), u okviru svog formata Maxi, a koja ima za cilj da se potrošačima približe proizvodi karakteristični za ova podneblja.
Kampanja „Dani Nemačke“ trajala je od 14. avgusta do 14. septembra, a tokom tog perioda potrošači su mogli iz proširenog asortimana nemačkih proizvoda da kupuju po povoljnim cenama. Pored toga za sve fanove na Facebook stranici Maksija organizovan je i nagradni konkurs. Za osvajanje putovanja na Oktoberfest bilo je dovoljno kupiti jedan nemački proizvod, postaviti fotografiju svog doživljaja Nemačke, a autori fotografija sa najviše lajkova osvojili su put u ovu zemlju.
Tokom trajanja akcije na konkurs je prijavljeno više od 700 fotografija od kojih je prema broju glasova („lajkova“) odabrano 25 pobedničkih, čiji su autori nagrađeni šestodnevnim putovanjem za dvoje. Još 120 autora čije su fotografije po mišljenju stručnog žirija bile najzanimljivije osvojile su poklon paket sa najlepšim nemačkim proizvodima brendova poput Dr. Oetker, Nivea, Haribo, Orbico, Varta, Jacobs, Nelt, MD International D.o.o.

Povezana vest:  EXIT i NIS organizuju četvrti konkurs „Youth Heroes”: Traže se mladi heroji Srbije!