fairlife coca cola

Koka- kola lansira svoju marku mleka „Ferlajf“

Američki gigant za proizvodnju bezalkoholnih gaziranih napitaka, Koka-kola namerava da počne sa prodajom mleka obogoćenog proteinima i smanjenom količinom šećera . Nova marka mleka prodavaće se od narednog meseca, prvo na tlu SAD, pod nazivom Ferlajf (Fairlife) po dvostruko višim cenama, prenosi fracuski list Maten.
Predstavnici Koka-kole su optimistični i očekuju dobru prodaju nove robne marke, uprkos duplo većoj ceni od prosečne maloprodajne mleka. 
Zahvaljujući posebnom sistemu filtriranja, Koka-kolino mleko biće 50 odsto bogatije proteinima, sadržaće 30 odsto manje šećera i biće bez laktoze.
Zamenica izvršnog direktora kompanije Sandra Daglas tvrdi da će obogaćeno mleko Ferlajf biti boljeg ukusa od običnog mleka. 
Inače prodaja obogaćenog mleka proteinima u SAD je u porastu dok prodaja običnog mleka pada.
Cena mleka u SAD raste još od 2008, pošto je Kina počela da se snabdeva mlekom u prahu proizvedenom u inostranstvu. 
Najveći lanac američkih mlekara Din Fud zatvorio je jedan broj fabrika i smanjio proizvodnju.
Koka-Kola je u drugom tromesečiju zabeležila pad prihoda od 1,37 odsto na 12,57 milijardi dolara što je ispod očekivanih 12,87 milijardi dolara. 
Koka-kola, ozloglašena u poslednje vreme kao i lanac restorana brze hrane Mek Donalds po nezdravim proizvodima, u nameri da povrati klijantelu, lansirala je prošle godine prvo u Argentini a potom u Čileu prirodno zašečereni napitak „Koka-kola Lajf“ (Coca Cola Life) sa zelenom etiketom. 
To je prvi gazirani napitak brenda Koka-kola koji sadrži prirodni šećer i steviju, niskokaloričan zaslađivač prirodnog porekla.

Povezana vest:  Sa Krokodil festivala otišla poruka PODRŽIMO NOVI ZAKON O TRANSPLANTACIJI