Obnovljena kucaKompanija Procter & Gamble u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac značajno pomogla ugrožena područja pogođena poplavama
 
Ne tako davno, svi smo bili svedoci katastrofalnih posledica poplava na živote ljudi koji žive u pogođenim područjima. Tim ljudima je sve bilo potrebno jer su sve izgubili, te je kompanija  Procter&Gamble bila među prvima koje su odmah reagovale i poslala higijenske pakete i druge proizvode kako bi olakšala tešku situaciju ugoženim građanima. Nakon prvih donacija, u želji da pruži još pomoći, kompanija P&G je započela saradnju sa Fondacijom Ana i Vlade Divac kako bi renovirala 12 kuća u Paraćinu, 17 u Svilajncu, vrtić Nevena i Centar za decu i odrasle sa smetnjama u razvoju u Obrenovcu, a uskoro će se obnoviti i školska stomatološka ordinacija i školski kabinet za hemiju, takođe u Obrenovcu.
„Bio je strašan osećaj izgubiti sve za šta ste radili ceo život. Sada opet imamo našu kuću i na tome smo večno zahvalni,“ izjavio je stanovnik Paraćina čiji je dom bio uništen tokom poplava, a renoviran zahvaljujući donaciji kompanije P&G i Fondacije Ana i Vlade Divac.
„Jednog dana ispijate kafu sa komšijama a već sledećeg više nemate svoju dnevnu sobu. Bilo je veoma teško ali sada smo konačno bezbedni i srećni,“ rekla je majka dvoje dece iz Svilajnca čija je kuća takođe bila neupotrebljiva nakon poplava.
Majka četvorogodišnjeg deteta koje pohađa vrtić Nevena u Obrenovcu priseća se kako je bilo kada su saznali da je vrtić poplavljen: „Bili smo očajni, nismo znali šta da radimo sa detetom jer nije imao ko da ga čuva. Sada kada vrtić ponovo radi naš život se vratio u normalu.“
Najnovija u nizu inicijativa s ciljem da poboljšaju život ljudi koji su izgubili svoje domove tokom poplava bila je kampanja u prodajnim objektima Mercator, IDEA i Roda mega marketa, koja je pozvala sve građane da se uključe i pomognu Fondaciji Ana i Vlade Divac u njihovim naporima. Kupovinom proizvoda brendova Ariel, Pampers, Always, head&shoulders, Gillette, Lenor i Fairy potrošači su pomagali i donirali za buduće projekte obnavljanja u poplavljenim područjima. Pored kupovine P&G proizvoda, ljudi su mogli da pruže i svoju ličnu podršku putem samolepljivih poruka na specijalnim zidovima za poruke postavljenim u navedenim mega marketima. Tim putem sakupljeno je više od 3.000 toplih i emotivnih poruka podrške poput: „Kupićemo Pampers i pomoći“, „Kupili smo Ariel, Fairy i Always“, „Bravo za humanost“, itd.
„Tokom prethodnih šest meseci, zajedno sa našim partnerom, kompanijom P&G uradili smo mnogo za poplavljena područja u Srbiji. Zahvaljujući njihovoj velikodušnoj donaciji od 200.000 dolara, obnovili smo vrtić i centar za decu i odrasle sa smetnjama u razvoju u Obrenovcu i pomogli da se obnovi 29 kuća u Paraćinu i Svilajncu. Želeo bih još jednom da zahvalim kompaniji P&G što je podržala naše projekte koji su pomogli ljudima da prevaziđu katastrofu koja ih je zadesila i nadam se da ćemo nastaviti našu saradnju i u narednom periodu“, rekao je Vlade Divac, ispred Fondacije Ana i Vlade Divac.
„Pomaganje ugroženima na konkretan način je deo osnovnih principa naše kompanije. Zajedno sa našim partnerima iz Fondacije Ana i Vlade Divac, želeli smo da povratimo osećaj normalnog života onima koji su bili ugroženi. Zahvaljujemo svim našim potrošačima koji su pomogli svoju zajednicu u teškim trenucima,“ rekao je g. Stefan Petrović, direktor P&G Srbija.
Povezana vest:  Mercator-S karavan obradovao decu širom Srbije