dm3dm u službi žena – predstavljena aplikacija koja omogućava svakoj ženi testiranje različitih boja kose

Kompanija dm drogeriemarkt, u okviru kampanje „dm u službi žena“, lansirala je inovativnu aplikaciju koja omogućava svakoj ženi testiranje različitih boja kose, pre nego što se odluči na promenu. Prezentacija aplikacije, kao i postojećih alata kreiranih u samoj aplikaciji, održana je 11.02.2015. godine u dm prodavnici, u Makedonskoj 44 u Beogradu.
Na prezentaciji ovog korisnog i inovativnog proizvoda, o aplikaciji su govorile predstavnice dm-a, a o novim trendovima u oblasti kozmetike i nege kose urednice magazina: Joy, Hello, Blic žene, Glorije, Lepote i zdravlja, Moje kose, portala Super žena B92 i onlajn magazina WannaBe.
Sama aplikacija urađena je verno i daje priliku ženama da, pre odlaska kod frizera, utvrde da su učinile dobar izbor na vrlo jednostavan način – fotografišu se i menjaju svoju boju kose dok ne dođu do boje koja im savršeno pristaje. Aplikacija je dostupna na Google Play pod nazivom dm Srbija i može se preuzeti besplatno.
Inače, dm drogeriemarkt je pokrenula kampanju pod nazivom „dm u službi žena“, koja ima za cilj da ženama olakša izbor kozmetike, uštedi vreme i omogući da na lakši i jednostavniji način kreiraju sopstveni stil, bez rizika i prethodnog eksperimentisanja.
Osluškujući pažljivo njihove potrebe, kompanija dm pronašla je pregršt rešenja, kako da zaista bude u službi žena i tako je, kao produkt prvog dela kampanje, nastala i ova aplikacija, koja omogućava da proverimo da li smo lepše kao crnke, crvenokose, plavuše ili brinete, pre nego što svoju želju za promenom zaista i realizujemo.
U nastavku kampanje, dm drogeriemarkt, priprema još iznenađenja, koja će biti usmerena ka tome da naše dame budu zadovoljne. U eri tehnologije, izazovima 21. veka i svim obavezama koje su stavljene na teret modernoj ženi, kampanja poput ove može značiti samo suštinsko razumevanje potreba nežnijeg pola.

Povezana vest:  Mesec dana ženskog treninga, poznate ličnosti u Nike kampanji