S15SR BW 006 PTransformacija i repozicioniranje brenda Hugo BOSS

Muška odeća je oduvek predstavljala DNK brenda HUGO BOSS. Ali, od sezone jesen-zima 2014. HB u fokus stavlja BOSS ženu – i to ujedno predstavlja i jedan od važnijih strateških poteza kompanije.
Međutim, repozicioniranje ženskih kolekecija tek je deo koordiniranih strategija kojima se HB transformiše od lidera u premijum segmentu globalnog tržišta odećom u važnog igrača u mnogo prestižnijem, luksuznom delu tržišta.
Iako uvek doživljene kao premijum poslovna garderoba, ženske BOSS kolekcije nikad nisu u esencijalnom modnom smislu pretendovale da očaraju i osvoje srca modnih urednika, stilista i fašionista, dakle onih koji diktiraju trendove.
Sve to prestaje angažovanjem JASON-a WU-a, harizmatičnog tridesetjednogodišnjeg modnog vunderkinda, koji se hrabro upustio u avanturu zvanu redefinisanja ženske estetike unutar globalnog megabrenda kao što HUGO BOSS jeste…. On stvara viziju potpuno nove BOSS žene – ženstvene, ali i pragmatične, intelektualne i sofisticirane istovremeno, odnosno, dame sa karakterom. Ona ne želi da bude samo dobro obučena poslovna partnerka. Nova BOSS žena je moderna i eklektična, prati trendove i izuzetno ceni dobar kroj i sofisticirane detalje koji više komuniciraju s onim koji ih nosi, nego što se reflektuju u oku onoga koji ih posmatra. Vešto kombinujući tradicionalne vrednosti BOSS-ovog tradicionalnog zanatskog nasleđa s elementima arhitekture i prirode, kao glavnom inspiracijom, JASON WU stvara novu ikonu stila i ženstvenosti. Upravo ovakavim pristupom on uspeva da dramatično i za neverovatno kratko vreme repozicionira brend iz premijum u luksuzni.
To znači da u praksi on u izradi kolekcija koristi iste tehnike krojenja i šivenja kakvi se, recimo, koriste kod muških kolekcija kada se izrađuje odeća šivena po meri.
Nakon inicijalnog angažmana na dizajniranju BOSS kolekcija, JASON WU je od ove godine postao i kreativni direktor zadužen za sve ženske kolekcije pod okriljem HB-a.
On svoje tzv. Runway kolekcije za HUGO BOSS, koje su esencija onoga što definišemo kao luksuzni ready to wear, predstavlja ekskluzivno na Njujorškoj nedelji mode, a svaki detalj ovih revija je pažljivo prostudiran s ciljem da nikoga ne ostavi ravnodušnim.
U tom naumu je i uspeo jer su prezentacije HB kolekcija neke od najviše iščekivanih. Komade na revijama nose najtraženiji svetski modeli, uključujući Edi Campbell, dok su mesta u prvom redu rezervisana za Gwyneth Paltrow, Reese Witherspoon, Diane Kruger, Annu Wintour, Gerarda Butlera, Scota Eastwooda, Julienne Moore i Dacotu Jonson…
Kompanija Movem Fashion je oficijalni franšizni partner brenda Hugo Boss.
Posluje više od 15 godina i jedna je od vodećih kompanija u premijum segmentu modne garderobe u Srbiji.
Kao i bilo koji BOSS Store na svetu, BOSS Store Beograd u ponudi ima mušku i žensku kolekciju BOSS, BOSS Orange, BOSS Green i Hugo.

Povezana vest:  Otvaranje izložbe “Duhovi” Mane Šakić