RevijaModna revija Ljubice Cvejić “Budite Formalni i profesionalni“

 

U moru natpisa „naučnih“ predavanja i spisa, nekih i o tome „Kako da nađete savršenog muškarca“, „Kako da zaradite prvi milion“,“ Savršena frizura za one koji žele da izgledaju pametnije i slično retko gde se uoči savet o tome koliko treba da radite da biste postigli uspeh? Dobra komunikacija je pola uspeha! Uspeh donosi dobra i uspešna komunikacija među ljudima ali i način ponašanja i odevanja.

Za pristojan izgled nisu potrebne nule na računu i pun džak para, već samo malo brige o sebi i odgovornosti pojedinca prema stvaranju i održavanju kulture jednog naroda! Moguće je da se kod nas izgubio pojam formalnog odevanja, što podrazumeva prilagoditi odeću prilici! Osim u par poslovnih kompanija kod kojih je ta obaveza navedena u pravilniku ponašanja. Na svim ostalim mestima je nastao haos koji se lako može preoblikovati.

U doba elektronskih medija i povezivanja kada nam ostaje malo vremena za kontakt „face to face“ a nekim čudom sve više za „face to mail“, „face to phone“ i ostale vidove komunikacije, zapostavljena su pravila društvenog fenomena lepog ponašanja. Bez obaveznog skidanja rukavice ili šešira, danas se priča ne započinje rukovanjem, već pritskom na enter, na zeleno dugme na monitoru ekrana ili dobacivanja kratkog e, u prolazu, sa dodatkom obaveznog “Žurim”, ako vam se posreći možda dobijete i jednog smajlija da vam ulepša dan!

Povezana vest:  Selin Dion u bolnici

U sferama kulturnog života promenila su se pravila ponašanja nametnuta novim, pomalo nepristojnim, nesvesnim i ja bih nazvala pra-retro-futurizmom! Čovek/žena se vraća svom pra predaku, dok jede piletinu iz kantice, sa poslovnim partnerom ugovara posao putem mail-a, narednog trenutka šaljući svojoj dragoj/om matematičku jednačinu <3 koja će joj pokazati njegovu/njenu naklonost i ljubav, a sve to ležeći na lenjoj vreći - lazy bag-u. U pozorištu vidim siluete koje nose trenerke pa se pitam da nisu u nedostatku vremena svratili da odgledaju predstavu posle popodnevne rekreacije,  na ekranu već odavno gole lutke, a ispred klubova umesto ulaznica dubinu dekoltea više cene ako su od vestačkih materijala. Na fakultetu zatičem neugledne studente. Pardon, ali za pristojan izgled nisu potrebne nule na računu i pun džak para, već samo malo brige o sebi i odgovrnosti pojedinca prema stvaranju i održavanju kulture jednog naroda! Čini mi se da se kod nas izgubio pojam formalnog odevanja, što podrazumeva prilagoditi odeću prilici! Osim u nekoliko poslovnih kompanija kod kojih je ta obaveza navedena u pravilniku ponašanja. Na svim ostalim mestima je nastao haos koji se lako može preoblikovati. Tako npr. ako krenete na poslovni sastanak za posao birajte radije crnu, ili neutralne boje koje ne privlače pogled na vašu odeću, ne stavljajte na sebe previše nakita, budite čisti i uredni, sa šminkom koja deluje prirodno! Za prisustvo kulturnim dešavanjima, odaberite bar jedan svečaniji komad garderobe, izražavajući time i poštovanje prema umetnosti kojoj prisustvujete, bilo da je to elegantna košulja, suknja ili sako koji ćete spojiti sa onim u čemu se ležerno osećate. Predlažem da za svedenije kombinacije odaberete i neki asesoar koji je u skladu sa vašim stilom. Ove sezone postoji veliki izbor broševa i ukrasa za kosu. Za večernji izlazak dovoljno je da pojačate šminku i da obučete haljinu koja će istaći vašu ženstvenost, i da se vodite savetom da ako jedan deo tela otkrijete ostale pokrivate kako ne bi postojala mogućnost da ostavite pogrešan utisak i da ispadnete smešni. Moj savet: "Radite na sebi, gradite svoj stil, uskladite odeću prilici, začinite svoj orman jednim kvalitetnim komadom garderobe, izdvojite se iz mase "istih"! Budite svoje/i!

Povezana vest:  U Zrenjaninu obeležen Svetski dan osoba sa invaliditetom

skica3Kolekcija za proleće/leto 2010 pod nazivom „Un gateau,s’il vous plait“ namenjena je ženi koja je aktivna, svesna svoje individualnosti, koja neguje ženstvenost a osvaja intelektom.

Može se videti kako donosi odluke na poslu a već sledećeg trenutka mašta da uživa dok šeta bosa po popločanim ulicama Pariza, koji želi da poseti. Ona ima manire, ali ne i moralne stege. Ne odoleva zadovoljstvima!
Boje su sladoled, razni tonovi bež, boje vanile, bledo-roze, svetlo-braon, i bela. Materijali koji su korišćeni su pamuk i tanki vuneni štofovi u kojima ćete se osećati udobno. Svaki komad je dizajniran tako da se može kombinovati u ležernom stilu oblačenja kao i za svečane prilike. Silueta proširenih ramena (aktuelnih puf rukava), uskog struka naglašava ženstvenost a čitava kolekcija zamišljena je tako da se osećate kao da se nalazite ispred vitrine sa kolačima i ne znate koji biste radije uzeli. Un gateau,s’il vous plait! Prijatno!

Povezana vest:  Predstavljena ekskluzivna kolekcija šminke Karl Lagerfeld x L'Oréal Paris

 

Autorka modela Ljubica Cvejić