
Frikom, jedna od najuspešnijih domaćih kompanija danas, lider u proizvodnji i distribuciji sladoleda i smrznute hrane ove godine obeleževa jubilej – 40 godina uspešnog poslovanja.
Svi ste uživali u dobro poznatim ukusima Frikom sladoleda Leni, Kapri, Rumenko, Čoko Moko, Rum koktel, koji su deo najlepših sećanja i najsrećnijih trenutaka. Ti ukusi i dalje traju i žive svoj život sa nekim novim kincima, mladima i starima. Međutim, Frikom je danas, mnogo više od toga. Frikom je uspešna kompanija koja proslavlja svoj jubilej, četiri decenije poslovanja.

Ovim povodom predstavljene su i neke zanimljivosti koje se vezuju za Frikom i koje govore o tome koliko se ova kompanija razvila. Svake godine Frikom proizvede 100.000.000 sladoleda, što je jednako površini države Monako, u njegovom posedu nalazi se 40.000 frižidera na 20.000 prodajnih mesta širom Srbije i regiona koji kada se stave jedan na drugi dosežu visinu četiri i po Mont Everesta. Svake godine Frikom proizvede 15.000.000 Kapri sladoleda, koji kada bi se poređali jedan za drugim odgovarali bi kilometraži puta Beograd – Kazablanka.
Frikom se razvio u snažnu regionalnu kompaniju, koja na domaćem tržištu nije samo prepoznatljiv brend, već lider u proizvodnji industrijskog sladoleda i smrznutog voća i povrća, koji u svojoj ponudi ima i testo, gotova jela, smrznutu ribu i mesne proizvode. Svake godine ponuda Frikoma je sve raznovrsnija i bogatija, kako bi se odgovorilo na sve zahteve i želje tržišta i potrošača.
