ReebokClassicXFACEStockholm YNWI 2

Ešli Madekve i Ribok klasik

Reebok Classic najavio je ekskluzivno partnerstvo sa uglednim kozmetičkim brendom FACE Stokholm, pokrenuvši saradnju koja slavi odvažni ženstveni stil i individualnost. Glumica i blogerka Ešli Medekve predvodi kampanju, pokazujući kolekciju kroz svoj smeli izgled savršeno kombinujući svet mode i lepote.

I Reebok Classic i FACE Stokholm nastali su 80-ih godina i dele nasleđe koje ima snažne korene u osnaživanju žena. Reebok Classic je bio prvi koji je ikada napravio  aerobik patike za žene,  Freestyle, i definisao je stil mnogih generacija. FACE Stokholm nastao je u isto vreme u želji da ojača samopouzdanje žena kroz  kozmetiku i ulepšavanje. Decenijama kasnije, ova dva brenda svojom strašću kontinuirano pružaju podršku i ohrabruju žene, što je i njihov zajednički cilj.

Povezana vest:  Nova kolekcija Tommy Hilfiger donosi vodeće jesenje trendove na jednom mestu

Kolekcija  Reebok Classic FACE Stokholm spaja neke od najpoznatijih ženskih silueta sa FACE Stokholm smelim paletama boja, stvarajući izgled koji je zabavan i vrlo u trendu. Kolekcije Reebok Classic Freestyle Hi, Classic Leather i Princess Spirit osvežene i kroz svetlucave metalik tonove, dodatke crne i pastelnih boja, uz minimalno bele boje, stvaraju jedinstvenu kolekciju koja ohrabruje žene da prevaziđu pravila i istaknu se u masi.

Modni i kozmetički entuzijasta, Ešli Medekve, poznata po svojoj ulozi u ABC seriji „Osveta“ i po aktuelnoj ulozi Titube u seriji „Salem“, savršeno je usvojila duh ove saradnje.  Bilo da je na crvenom tepihu ili kreira blog postove na svom popularnom sajtu Ashley-RingMyBell.com, njen avanturistički duh traga za stilskim izazovima i istaknutim modnim izborom, ohrabrujući njene pratioce da eksperimentišu sa svojim izgledom. Ona kaže: „Veliki sam obožavalac patika a kolekcija Reebok Classic X FACE Stokholm je tako sveža, smela i raznovrsna. Poslednji potezi stvaraju razliku u svakom stilu, smelo našminkane usne, malo maskare i Reebok Classic na nogama su savršeni način da se kreira dobar izgled.“

Povezana vest:  Četvrti Festival romske kulture i aktivizma FRKA#4 27. decembra u Domu omladine

Smelost kao ideja je osnovna kreativna baza kampanje, koju predstavlja Ešli na dva upečatljiva načina: „Naked Without It“ predstavlja hrabrost, jer kao da ste nagi bez ove kolekcije, dok se Ešli pojavljuje noseći samo svoje patike i sa šminkom koja se slaže uz to, na seriji fotografija koje savršeno prikazuju snagu i ženstvenost; „Bold Finishes“ prikazuje kako Reebok Classic X FACE Stokholm kolekcija pruža završni sjaj svakom izgledu, pokazujući prilagodljivost ovog stila i ohrabrujući žene da eksperimentišu sa patikama kao modnim komadom.

Povezana vest:  Edukativni serijal – „Grandov vodič kroz svet kafe“