lc waikiki

LC WAIKIKI ULAZI NA SRPSKO TRŽIŠTE

LC Waikiki, sa ciljem da postane jedan od tri najuspešnija modna maloprodajna brenda u Evropi, ulazi na srpsko tržište, koje ova kompanija smatra prioritetnim.
LC Waikiki, turski vodeći modni lanac specializovan za odeću i aksesoar za muškarce, žene i decu svih uzrasta otvara svoj prvi maloprodajni objekat u Srbiji, u TC Mercator, u četvrtak 27. avgusta, na Novom Beogradu, Bulevar umetnosti 4.
Otvaranje novog maloprodajnog objekta LC Waikiki će privući pažnju srpskih kupaca zbog visokog kvaliteta, moderne linije koja prati poslednje svetske modne trendove, i što je najvažnije zbog pristupačnih cena proizvoda. Svi LC Wikiki maloprodajni objekti su lako prepoznatljivi po prijatnoj i toploj atmosferi i pristupačnoj organizaciji prodaje koja omogućava kupcima da lako i brzo pronađu sve što im je potrebno.
Regionalni menadžer brenda LC Waikiki, Sinan Sahin, izjavio je: „Mi poslujemo u Turskoj pod okriljem LC Waikiki maloprodaje od 1997. godine. Naša prva strana investicija, bila je u Rumuniji 2009. godine, nakon naglog porasta u Turskoj i pošto smo postali vodeći u ovom sektoru. Sada nam je veliko zadovoljstvo da uđemo na srpsko tržište i što smo postali dostupni u 26 zemalja za
veoma kratak vremenski period. Kao LC Waikiki, mi verujemo u srpsko tržište. Naš cilj je da nastavimo da rastemo na tržištu i postanemo konkurentni.

Povezana vest:  Uručena sredstva za projekat inkuzije dece sa invaliditetom

O brendu LC Waikiki

Osnovan u Francuskoj 1985. godine, LC Waikiki je kupljen od strane svog trenutnog vlasnika, LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş., 1997. godine. Oblačiti Tursku sa filozofijom da “ svako zaslužuje da bude lepo odeven“ i sa misijom promovisanja „lako dostupne mode“ LC Waikiki daje primer drugima svojim maloprodajnim i trgovačkim pristupom i nastavlja svoj put rasta već 18 godina, kako kod kuće, tako i u inostranstvu. LC Waikiki počeo je da ulaže u inostranstvu 2009. godine otvorivši svoju prvi evropski ogranak u Rumuniji. LC Waikiki trenutno ima oko 400 prodajnih mesta u 73 provincije u Turskoj a sve ukupno oko 550 prodajnih mesta u 26 zemalja širom sveta.

Povezana vest:  Coca-Cola praznična čarolija donela radost stanovnicima Beograda