Dr Bora MIljanovic dobio Priznanje za licni doprinosDva PRiznanja za McCann Erickson Public Relations
Žiri Društva Srbije za odnose sa javnošću dodelio je dve nagrade agenciji McCann Erickson Public Relations na sinoć održanom trinaestom skupu PR stručnjaka. Dr Borislav Miljanović, osnivač najveće PR agencije u zemlji, poneo je laskavu titulu „Lični doprinos u oblasti komunikacija“, a Miloje Sekulić se zahvalio na trećoj po redu nagradi za najinovativniji PR projekat na domaćem internetu – video igru “Keks na keks” kompanije Bambi-Banat.
Borislav Miljanović je krajem prošle godine doktorirao na Fakultetu političkih nauka i upravo njegov doktorski rad “Uticaj komunikacione strategije na upravljanje modernim preduzećima“  prepoznat je od strane kolega i žirija kao doprinos razvoju struke odnosa sa javnošću. Članica žirija Galjina Ognjanov je, uručujući nagradu Miljanoviću, naglasila njegov doprinos u širenju znanja na domaćem i regionalnom tržištu, govorila o inovativnom pristupu komunikacijama i istakla da je nekada postavljao standarde u novinarstvu, a da danas to radi u struci odnosa sa javnošću.
Miloje Sekulic po treci put prima PRiznanjeNagrada u kategoriji “Inovativna primena novih tehnologija” osvojena je ove godine jer je uvođenje novog pakovanja Kolo keksa kompanije Bambi-Banat komunicirano kroz video igricu u kojoj je posetilac veb sajta www.igre-igrice.rs bio u prilici da upravlja proizvodnjom i pakovanjem keksa. Samo u prvih mesec dana ona je odigrana preko 35.000 puta, a i sada se može igrati na adresi www.igre-igrice.rs/igra/kolo-keks-na-keks/319. Ovu igricu je za potrebe kompanije Bambi-Banat osmislio E PR sektor agencije McCann Erickson Public Relations,  a realizovao Istok Pavlović.
Agencija McCann Erickson Public Relations osnovana je 2002. godine i najveća je specijalizovana agencija za odnose sa javnošću u Srbiji i regionu. Od 2006. godine je afilijacija najpoznatije svetske PR mreže Weber Shandwick za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju.
Povezana vest:  Belgrade Fashion Week i Ines Atelier predstavljaju “Modernu mladu”