kejti peri hm 1kejti peri hm

KEJTI PERI UNOSI MODU, MAŠTU I ZABAVU U H&M-OVU SPEKTAKULARNU PRAZNIČNU KAMPANJU

H&M sa zadovoljstvom predstavlja prve fotografije praznične novinske kampanje koje Kejti Peri radi za H&M. Na fotografijama Kejti Peri nosi odevne predmete iz H&M-ove praznične kolekcije, što se poklapa sa spektakularnom H&M-ovom prazničnom reklamom koju je Kejti snimila za velike i male ekrane i internet. Reklama u punom trajanju globalnu premijeru će imati 23. novembra na veb-sajtu hm.com/life.
H&M-ova praznična reklama za 2015. godinu predstavlja vrhunac proslave sezone. Kejti se najpre ukazuje kao vila, pre nego što u život prizove neverovatan ansambl likova, od licitarskih lutaka u prirodnoj veličini, preko ogromnih poklona na rolerima do divovskih plišanih medvedića. Akcija se odvija munjevito uz neprekidne promene, pri čemu Kejti svaku scenu interpretira na sopstveni način. Muzička podloga reklame je „Every Day Is A Holiday“, nova numera koju je Kejti napisala za prazničnu reklamu, a producirao je Djuk Dumont.
„Sjajno sam se provela snimajući ovu kampanju sa Jonasom Akerlundom i nosila tako zabavnu odeću, posebno moj omiljeni Elfie Selfie džemper. H&M je bio deo evolucije mog ličnog stila od kada sam imala 13 godina, kada sam počela da kombinujem zabavne, pristupačne H&M komade sa mojim vintage komadima. Jedva čekam da i vi dodate sjaj vašem garderoberu sa ovom magičnom prazničnom kolekcijom“ kaže Kejti Peri.
I u reklami i u pratećoj novinskoj kampanji, Kejti se pojavljuje u modelima iz H&M-ove praznične kolekcije u kojoj su izmešani veseli glamur, stil i zabava. Kolekcija obuhvata komade poput karmin-crvenih haljina, smokinga sa otvorenim rukavima i majica po kojima su izvezene mašne sa crvenim šljokicama. Posebni detalji nalaze se svuda, od resa na crnoj mini-suknji do savršenog božićnog džempera. Kolekcija će početkom januara biti dostupna u H&M-ovim prodavnica širom sveta, kao i na internetu.
„Dopada mi se mešavina stila i osveženih tradicionalnih motiva u ovogodišnjoj prazničnoj kolekciji. Radi se o komadima namenjenim čistom zadovoljstvu, bez obzira da li je u pitanju savršena svečana haljina za vrhunski provod, ili superudoban zabavan džemper za opuštanje sa porodicom i prijateljima“, kaže Pernila Volfart, drektorka dizajna u H&M-u.
Ove praznične sezone, H&M nastoji da pruži podršku deci u Mjanmaru našim posebno osmišljenim poklon-karticama. H&M Conscious Foundation će UNICEF-u donirati 5% cene svake kupljene kartice. UNICEF će zatim novac iskoristiti za pružanje kvalitetnog obrazovanja ugroženoj deci u Mjanmaru, gde postoji hitna potreba za poboljšanjem pristupa osnovnom obrazovanju. Putem kampanje sa poklon-karticama, UNICEF i H&M Conscious Foundation žele da za preko 350.000 dece u državi Rakin direktno omoguće kvalitetno osnovno i niže srednje obrazovanje. Poklon-kartice će do 31. decembra biti dostupne u H&M-ovim prodavnica širom sveta.

Povezana vest:  Dan italijanskog dizajna 23.marta u Muzeju primenjene umetnosti