
U prvoj tematskoj celini u toku maja i juna meseca tema konkursa su zajedničke aktivnosti sa porodicom i prijateljima u prirodi ili kod kuće. Druga tematska celina, koja će biti aktuelna u julu i avgustu mesecu, u fokus će staviti letovanja, godišnje odmore i izlete u prirodi, dok će treća celina tokom septembra i oktobra biti posvećena pripremama dece za polazak u školu i početku nove školske godine. U četvrtoj tematskoj celini, u novembru i decembru, radovi koji će pristizati na konkurs treba da odgovore na temu slava i praznika.
Mešavina C kafe vraća najlepše uspomene koje već četiri decenije nastaju uz omiljenu šoljicu kafe. Kao simbol dobrih, starih vremena, svojom prepoznatljivom i jakom aromom, C kafa nas podseća da je uvek uz nas i idealan je izbor za sve ljubitelje tradicionalne kafe, koji prepoznaju i cene prave vrednosti.
Strauss Adriatic posluje u okviru multinacionalne kompanije Strauss Coffee, koja je od 2005. godine vlasnik brendova Doncafé i C kafa, druga je po veličini kompanija na maloprodajnom tržištu kafe u Srbiji i vodeći domaći brend kafe na HoReCa tržištu. Kompanija nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna.
