Kako bi ljudima pomogla u sprečavanju bolesti, kompanija Nestlé unapređuje svoj asortiman hrane i pića i razvija personalizovane prehrambene proizvode, a u narednim mesecima će objaviti nove prehrambene i zdravstvene obaveze, kojima se rukovodi u poslovanju. S tim u vezi, kompanija je podržala napore holandskog predsedništva Saveta Evropske unije usmerene na razvoj prehrambene politike EU, u okviru kojih bi trebalo motivisati industriju da ulaže u zdravije proizvode.

Povodom obeležavanja 150. godišnjice kompanije Nestlé, u Briselu je održana konferencija na kojoj se okupilo više od 300 predstavnika političkog i civilnog društva Evropske unije. Teme razgovora bile su održivost i budućnost ishrane, kao i obaveze koje je kompanija preuzela prema društvu. Ovom prilikom, Luis Kantarel (Luis Cantarell), izvršni potpredsednik kompanije Nestlé za Evropu, Bliski istok i Severnu Afriku naglasio je da industrija treba da deluje odmah, a ne da čeka regulatorne promene, i dodao: „Kada je 30 odsto stanovništva EU gojazno, imamo problem i moramo učiniti više“.

Povezana vest:  Uz NIVEA proizvode za negu i stilizovanje kose budite uvek spremne za svečane prilike

„Danas imamo 28 različitih nacionalnih rešenja za isti problem. Zamenom postojećih zakona jednim jakim, dugoročnim političkim okvirom Evropske unije stvoriće se pozitivno okruženje i podstaći konkurencija da unese inovacije u ishranu“, naglasio je gospodin Kantarel.

Kompanija trenutno istražuje na koji način genetski i drugi pojedinačni činioci određuju koja je ishrana najbolja za svakog pojedinca. „Sledeća generacija ishrane će biti naučno utemeljena i personalizovana, pa može igrati ključnu ulogu u upravljanju i prevenciji bolesti“, zaključio je Kantarel.

Povezana vest:  Kako da budete zanosne i posle 30.

U poslednje dve godine, Nestlé je uklonio 8.600 tona šećera, 260 tona natrijuma i 440 tona zasićenih masti iz svog portfolija hrane i pića.

Govornici su tokom konferencije apelovali na prehrambenu industriju da bude inovativnija, kao i da stvara proizvode koji su skladu sa zahtevima 21. veka, uvažavajući nove prehrambene navike i demografske promene. Uz unapređenje postojećeg asortimana hrane i pića, Nestlé odgovara na ovaj izazov i razvojem personalizovanih prehrambenih proizvoda kroz svoju podružnicu Nestlé Health Science, osnovanu 2011. godine.

Povezana vest:  Poklonite koži lica najbolju negu tokom hladnih dana

Više informacija o Nestlé obavezama dostupno je na sledećem linku: http://www.nestle.com/csv