transfuziomobilJoš jedna društvena kampanja Beer Festa

 

Belgrade Beer Fest, koji se ove godine održava na Ušću od 18. do 22. avgusta, poznat je i po tome što ga prate društveno odgovorne kampanje i akcije. Beogradska kulturna mreža, kao producent festivala, upravo je pokrenula još jednu takvu akciju, ovog puta u saradnji sa Institutom za transfuziju krvi Srbije i Ušće Shopping Centrom.  Tokom tri dana – 17, 18. i 19. avgusta – od 12 do 19 časova, građani će moći da daju krv u transfuziomobilu koji će se nalaziti na platou ispred Ušće Shopping centra, ispred Štanda društvene kampanje Belgrade Beer Festa. Beogradska kulturna mreža, Institut za transfuziju krvi i Ušće Shopping Center pozivaju građane da se u što većem broju odazovu ovoj akciji. Godišnje potrebe krvi za Srbiju jesu 300.000 jedinica, ali se tokom godine prikupi svega sedamdeset hiljada.

Povezana vest:  Beč - mere zaštite od korona virusa