Nielsen, globalna kompanija za merenje i analizu podataka, imenovala je Miroslava Tasića za novog tržišnog rukovodioca za Adriatik region. Njegov prethodnik Andrej Dvojčenkov preuzeo je novu ulogu u kompaniji Nielsen kao rukovodilac regiona koji obuhvata Arapsko poluostrvo i Pakistan.

Miroslav Tasić iza sebe ima 15 godina iskustva koje se proteže od marketinškog istraživanja i robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečeno u različitim regijama Jugoistočne Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Tokom profesionalnog života bio je na raznim strateškim položajima – kako iz perspektive agencije  tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske kompetencije i zadaci s vremenom su se povećavali. Pre nove uloge Tasić je bio vođa tima za analitiku, uvide i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u jednoj globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.

Povezana vest:  "Oskar hotelijerstva" u rukama MK Mountain Resorta

Kao novi tržišni rukovodilac za Adriatik region, Tasić će igrati ključnu ulogu u razvoju i implementaciji poslovne strategije kompanije Nielsen i ostvarivanju ciljeva rasta, istovremeno nadgrađujući izvanrednu reputaciju u pogledu kvalitetnih usluga, realizacije i podrške klijentima u regionu.