Ovogodišnji izazov Samo ne autom 2018, održaće se četvrti put za redom u okviru Evropske nedelje mobilnosti, a prvi put takmičenje će trajati tri radna dana. Učešće je do sada prijavilo više od 25 kompanija i preko 400 učesnika i učesnica.

Izazov Samo ne autom, četvrtu godinu za redom organizuju „Bajsologija” i „Ulice za bicikliste“, uz podršku partnera – Fondacije Hajnrih Bel, Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) i Ambasade Danske u Srbiji i sponzora Apatinske pivare, sa ciljem promovisanja korišćenja alternativnih prevoznih sredstava u svakodnevnom putovanju do posla.

Povezana vest:  MARKO SAVIĆ, NOVI DIREKTOR COCA-COLE I VLADA VUKSANOVIĆ POSETILI SAJAM AUTOMOBILA

„Ideja je da ovom akcijom promovišemo održivu mobilnost i skrenemo pažnju na sve veće saobraćajne gužve, zagađenje, globalno zagrevanje i zdravstvene probleme koje donosi transport motornim vozilima,“ izjavio je Vladimir Ćurčić iz „Bajsologije“.

Kompanije mogu prijaviti timove sa minimum  tri učesnika, a učešće u trodnevnom takmičenju je besplatno. Takmičari će preko besplatne aplikacije sakupljati poene tako što će na putu od kuće do posla, i u povratku, voziti bicikl ili ići peške, a kompanije i pojedince sa najviše pređenih kilometara, kao i kompanije sa  najvećim brojem prijavljenih takmičara, očekuju nagrade.

Povezana vest:  Eva Longorija lansira novi parfem

U sredu 19.9.2018. godine i u petak 21.9.2018. godine, učesnike i učesnice izazova u Beogradu na skretanju sa Brankovog mosta ka Zemunu očekuje i Biciklistički doručak koji će trajati od 7 do 10 časova.

Za više informacija o akciji i takmičenju posetite sajt Bajsologije