SBB fondacija, uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, organizuje „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV“. IZAZOV je osmišljen kao deo višegodišnje kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“ i predstavlja neformalni vid ekološkog obrazovanja učenika osnovnih škola, sa ciljem podizanja ekološke svesti i promovisanja značaja očuvanja životne sredine.

Sva odeljenja osnovnih škola u Srbiji pozvana su da učestvuju u IZAZOVIMA tokom školske 2018/2019. godine, koji će biti realizovani kroz postavljanje različitih ekoloških konkursa. Pobednici svakog od izazova dobiće nagradu za školu koju sami odaberu u iznosu od 2.500 evra, a nastavnik koji je vodio pobedničko odeljenje dobiće tablet, koji će pomoći u daljem unapređenju nastave. Prvi u nizu izazova je kreiranje eko bontona, gde će sva odeljenja koja se prijave imati zadatak da napišu i naprave najkreativniji eko bonton.

Povezana vest:  PREDSTAVA “SNEŽANA I SEDAM PATULJAKA”

„SBB fondacija je do sada organizovala brojne aktivnosti za mlade, a sada bismo voleli da radimo zajedno sa mladima i menjamo svet oko nas, kako bismo svi zajedno živeli u čistijoj, zdravijoj i lepšoj Srbiji. Cilj projekta „Ne prljaj. Nemaš izgovor! – IZAZOV“ je da podstaknemo decu da, na kreativan način, razvijaju ekološku svest i etiku, aktivno menjaju svoju životnu sredinu i utiču na njenu zaštitu. Naši izazovi će motivisati učenike da se kroz timski rad i igru kreativno izraze, razvijaju samoinicijativu i pozitivne vrednosti“,izjavila je Jovana Lukić, direktor SBB fondacije.

Povezana vest:  Lady Gaga i Tony Bennett zaštitna lica božićne kampanje kompanije H&M

Prijave za prvi izazov su otvorene na sajtuwww.neprljajnemasizgovor.rs i traju do 20.10.2018. godine, kada će svako ko želi moći da glasa za svoje favorite. Tokom dosadašnjih aktivnosti u okviru kampanje „Ne prljaj. Nemaš izgovor!“, oko 20.000 dece odgledalo je edukativnu predstavu „Ko to tamo prlja?“, uz podelu istoimenih knjiga. U okviru kampanje je, takođe, postavljeno I 21 igralište u 19 gradova Srbije i podeljeno40.000 biorazgradivih torbi. Kampanju je podržao I veliki broj javnih ličnosti, a u okviru akcija čišćenja tokom četiri godine, očišćene su brojne lokacije u nekoliko desetina gradova.

Povezana vest:  Springfield lansirao novu swimwear kolekciju i poseban naglasak stavio na brigu o zaštiti voda od plastičnog otpada