Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Asocijacija za promociju srpske hrane organizuju 5. i 6. novembra Belgrade Food Show kako bi promovisali srpsku i regionalnu industriju hrane i pozicionirali Srbiju kao regionalni centar vrhunske prehrambene industrije.

Oko 80 inovativnih kompanija iz Srbije i regiona će izložiti svoje proizvode tokom ovog dvodnevnog događaja. Na konferencijskom delu događaja domaći i međunarodni stručnjaci, predstavnici kompanija i Vlade Republike Srbije diskutovati  o najnovijim globalnim trendovima u konzumiranju hrane i tržišnim mogućnostima. Drugog dana događaja se održavaju unapred ugovoreni poslovni sastanci (B2B) između kompanija iz prehrambene industrije i domaćih i inostranih kupaca. Alan Coxon, kuvar svetskog renomea, pisac i TV prezenter će predstaviti strategije za pozicioniranje proizvoda kao premium brendova.

Povezana vest:  „Društvo, ko vozi kući?“ besplatan prevoz za posetioce Belgrade Beer Festa iz većih gradova Srbije

Obilazak  sajma za predstavnike medija će biti organizovan u 10.00. Predstavnici medija zainteresovani za praćenje događaja je potrebno da dođu najkasnije u 9.40. Kompletna agenda događaja je u prilogu, kao i na sledećem linku: http://belgradefoodshow.rs/program-2/