Letnji muzički festivali uveliko počinju, a bez obzira na to koja vrsta muzike je zastupljena, Apatinska pivara već dvanaest godina kroz kampanju Kad pijem ne vozim širom Srbije upućuje jasnu poruku – ako ste popili, ne sedajte za volan, već pozovite taksi, sačekajte autobus, dozovite prijatelja ili prošetajte.

Ista poruka ovih dana mogla se čuti i na „ULAZ” festivalu. U okviru kampanje Kad pijem ne vozim, posetioci su imali priliku da kroz aktivacije testiraju brzinu i koordinaciju pokreta i svoju preciznost istovremeno se edukujući i podsećajući na značaj odgovorne konzumacije kao i rizike vožnje pod dejstvom alkohola.

Povezana vest:  CSI: Istražitelji - Zbog velikog interesovanja do 1. septembra u Beogradskoj areni

Kampanja Kad pijem ne vozim u saradnji sa Upravom saobraćajne policije promoviše odgovornu konzumaciju alkohola i sigurnu vožnu. Više od decenije, Apatinska pivara podiže svest o važnosti bezbedne vožnje.

Posetioci „ULAZ” festivala tokom tri dana bili su deo provoda koji se pamti, uživali su u omiljenoj muzici slušajući poznate izvođače koji su nastupili na Jelen Ulaz i Bavaria IDJ TV bini.

Povezana vest:  Kompanija Coca-Cola Hellenic Srbija pružila podršku mladima sa posebnim potrebama da iskažu svoj talenat

Pored „ULAZ” festivala, Apatinska pivara će ovog leta i na drugim festivalima podsećati na važnost odgovornog konzumiranja alkohola. Zato uživajte u omiljenoj muzici i ne zaboravite na poruku – Kad pijem ne vozim!