Karl Lagerfeld i L’Oréal Paris, dva legendarna brenda iz Pariza, posvećena lepoti, udružila su svoje snage u limitiranoj kolekciji šminke koja u novembru stiže na naše tržište i biće dostupna u Lilly drogerijama. Nova kolekcija pod sloganom „Svi smo mi pomalo Karl“, odaje počast ikoni modne industrije i neguje sećanja na jednog od najznačajnijih fenomena u svetu mode. Neposredno pre svoje smrti, Karl Lagerfeld bio je uključen u rane faze razvoja ove kolekcije, a nakon toga, njegovi saradnici su nastavili blisku saradnju sa brendom L’Oréal Paris, kako bi svaki proizvod ostao veran njegovoj kreativnoj viziji.

Povezani svojim francuskim poreklom, Karl Lagerfeld i L’Oréal Paris dele viziju baziranu na eleganciji, stilu ali i stalnim inovacijama. Karl je jednom prilikom izjavio: „Sutra bih mogao biti suprotnost onoga što sam danas“ – a ova kolekcija poziva žene da istraže upravo tu ideju.

Povezana vest:  Otvara se novi šoping centar u prestonici, šoping centar „Stadion" – dve strasti na jednom mestu

Karl Lagerfeld oživeo je pariski šik i duboko nam u memoriju urezao šta znači istinska sofisticiranost istovremeno demokratizujući modu i „izvodeći“ visoku modu na ulice. Svet će zauvek pamtiti njegovu reviju na Kineskom zidu i onu u samoposluzi među rafovima. Sve je bilo moguće na njegovim revijama, uključujući rekonstrukciju Ajfelovog tornja i „lansiranje“ rakete u prirodnoj veličini. Spisak stvari kojima nas je iznenađivao van modne piste još je duži. U moru onih o kojima su svi brujali, ipak smo izdvojili neke manje poznate.

Senkama za oči bojio ilustracije

Lagerfeld je voleo kozmetičke proizvode, a šminku je doživljavao kao način izražavanja. Pre snimanja šminkerima je uvek davao precizne instrukcije šta želi da postigne.

Još interesantnije je da je posebno voleo senke za oči i to zbog ilustracija! Senkama je popunjavao boje u svojim skicama.

Povezana vest:  Sutra skraćeno radno vreme, a 1. januar neradan

Frižider za kozmetičke proizvode

Godinama pre nego što je  mali frižider za čuvanje proizvoda za negu kože postao veliki hit među beauty blogerkama, Karl je je jedan takav već imao u svom kupatilu.

Voleo je da njegova koža odiše prirodnim sjajem i posvećivao joj je dosta pažnje, kako bi uvek bio veoma negovan. Pored toga, Lagerfeld je da bi očuvao kožu zdravom prestao je da izlazi na sunce i sve vreme je nosio rukavice kako bi zaštitio kožu na rukama.

Od karikatura do emotikona

Želeo je da postane karikaturista i radi na crtanim filmovima, ali kako je oduvek voleo modu, procenio je da može bolje da živi usmeravajući karijerni put na tu stranu.

Povezana vest:  Porodila se Žizel Bundšen

Ipak, svoje dobre crtačke sposobnosti iskoristio je da uradi emotiKarl – seriju emotikona koji su uključivali njegovu karakterističnu siluetu sa različitim facijalnim ekspresijama, šake u rukavicama, pa čak i nasmejano i namršteno lice obožavane mu mačke Šupet.

Knjige kao jedan od najbitnijih delova života modne ikone

Karl Lagerfeld obožavao je i knjige, a imao je ličnu kolekciju od više od 300 hiljada naslova. Zbog toga nije čudno što je Karl snimao kampanje za svoje kreacije upravo u ličnoj biblioteci, specifičnoj po tome što su knjige naslagane horizontalno. Kako je sam rekao, razlog za to je praktičnost – naslov je lakše pročitati kada je knjiga položena, a ne uspravna.