U vreme pandemije izazvane korona virusom sopstveno zdravlje prilikom putovanja je postalo prioritet širom sveta. Pojačane bezbednosne i higijenske mere u sektoru turizma dovele su do razvoja globalnog brenda „Safe Travels“. Organizacija „World Travel & Tourism Council“ razvila je ovaj brend u saradnji sa vladama, zdravstvenim stručnjacima i udruženjima, i uz podršku Svetske turističke organizacije Ujedinjenih nacija. U borbi protiv novog korona virusa „Safe Travels“ mogu koristiti organizacije i destinacije kako bi za svoje goste osigurali najviše bezbednosne standarde, a jedan od učesnika je i grad Beč.

Povezana vest:  Grand kafa Freeze za nedoljivo ukusne letnje šeme

„Grad Beč se na najbolji mogući način suočio sa korona krizom. „European Best Destinations“ je rangirala naš grad među najbezbednije turističke destinacije, što ćemo marketinški iskoristiti kako bismo ponovo oživeli turizam. Najviše standarde koje nudimo gostima ističemo sa „Safe Travels“ brendom, ali i „Safe Stay“ žigom bečkih hotelijera“, izjavio je direktor Bečke turističke organizacije, Norbert Ketner.

Povezana vest:  ACADEMMMY – prva angažovanja polaznika na Beogradskoj nedelji mode i žurci Sensation White

Radna grupa hotelijera Privredne komore Beča razvila je bezbednosni žig „Safe Stay“ za svoje članove kako bi povećala bezbednost u hotelima uvođenjem dodatnih preventivnih mera. Merenje temperature zaposlenima, posebno imenovan predstavnik za Covid-19, dodatne mere čišćenja i dezinfekcije i digitalizovani jelovnici su neke od mera čiji je cilj da zaštite goste i zaposlene. Sprovođenje mera kontrolišu Privredna komora Beča i Bečka turistička organizacija.

Povezana vest:  Proglašena pobednica prve faze velikog nagradnog konkursa Zlatne C kafe „Srbijo, ruke ti se pozlatile"

Iako je trenutno popunjeno svega 20 procenata hotelskog kapaciteta u Beču, hotelijeri veruju da će uspeti da privuku nacionalne i internacionalne goste.

PHOTO: © WKW/Florian Wieser