U ponedeljak 10. avgusta IKEA Beograd proslavlja treću godinu poslovanja u Srbiji. Robnu kuću IKEA Beograd je tokom prethodnih 12 meseci obišlo skoro 1.500.000 posetilaca, dok su na veb-sajtu ikea.rs inspiraciju i rešenja za uređenje doma potražili više od 15 miliona puta.

Među najprodavanijim IKEA proizvodima u Srbiji našle su se POKAL čaše, kojih je u prethodnoj godini prodato čak 179.478 komada, što je dovoljno da svi stanovnici Kragujevca nazdrave istovremeno. Visina svih naslaganih BEKVÄM stolica sa 2 stepenika prodatih u robnoj kući Beograd dostiže čak 3.570 metara, što je jednako visini 17 Avalskih tornjeva.

Povezana vest:  Hidratacija – čarobna reč za vrele dane i lepu i podmlađenu kožu!

IKEA Family danas broji 232.803 članova, od kojih se 37.586 učlanilo u prethodnih godinu dana.

U izazovnom periodu s kojim smo se suočili, osim brige o zaposlenima, IKEA se trudila da doprinese i boljem životu u zajednici u kojoj posluje. Svesni važnosti doma, kao i sigurnosti i udobnosti koju nam pruža, naš prioriteti bili su da zaposlenima i posetiocima pružimo bezbedno okruženje za rad i kupovinu, te da IKEA asortiman i usluge učinimo još pristupačnijim i dostupnijim što većem broju ljudi u Srbiji, tako da smo u fokus stavili onlajn poslovanje. U saradnji s državnim institucijama, međunarodnim i nevladinim organizacijama, preduzeli smo niz koraka kako bi zajednici – pre svih najugroženijima i medicinskim radnicima – pružili podršku u vanrednim okolnostima.

Povezana vest:  Rad od kuće ili kako nam više nije trebao teleport da se iz kancelarije „prebacimo“ na ugaonu u dnevnoj

Kako bi doprinela očuvanju životne sredine i stvaranju pozitivnog uticaja na mnoge ljude i planetu, IKEA Srbija je iz svoje ponude izbacila sve plastične proizvode za jednokratnu upotrebu, uključujući slamčice, vrećice za zamrzavanje i led, kese za smeće ali i jednokratne plastične proizvode koji služe za posluživanje u IKEA Restoranu i Bistrou, poput pribora za jelo, slamčica, čaša, tanjira i mešalica za piće.

Povezana vest:  Procter & Gamble i Fondacija Divac po drugi put udružili snage, kako bi na direktan način podržali napore Srbije za pomoć izbeglicama sa Bliskog istoka

Sa istim ciljem, IKEA je proširila svoju porodicu ćufti biljnim ćuftama, koje ukusom i teksturom odaju gotovo istovetan ukus ćuftica od pravog mesa, dok istovremeno predstavljaju održiviji način ishrane, bez odricanja od ličnog zadovoljstva.

I u narednoj godini IKEA Srbija će nastojati da bude dobar komšija zajednici u kojoj posluje,  kao i da motiviše ljude na održive izbore.