Kao jedno od najpopularnijh osvežavajućih pića na svetu, Pepsi se decenijama  unazad izdvaja zanimljivim kampanjama,  dobrim dizajnom i brojnim zvezdama, koje su zaštna lica Pepsija.

Ove godine, međutim, Pepsi pravi pravu retrospektivu svojih najpopularnijih izdanja uz slogan Sjajan ukus za sve generacije.

Kako je Pepsi izgledao 1940, 1950, 1980 i 2000, imaćemo prilike da vidimo, ali i da užvamo u svim retro Izdanjima ove sezone. Dizajn etiketa se menjao, ali je ukus uvek ostao isti.

Povezana vest:  EXIT 2012, Sa druge strane Egzita ili Kako se poštujemo!

Kako je jedan veliki brend kao što je Pepsi, razvijao svoj vizuelni identitet, u poslednjih 80 godina, imamo prilike da vidimo iz prve ruke, zahvaljujući ovoj zaista lepoj kampanji.

U skladu sa globalnom kampanjom, koju prati i podrška lokalnih influensera, napravljen je modni editorijal, insprisan upravo razlčitm trendovima, u želji da se dočara duh vremena u kojima je određeni dizajn bio aktuelan.

Povezana vest:  "ZEMUN PARK" – NOVO SRCE ZEMUNA

Zvezde ovog monog editorijala su: Minja Cvetković, Marija Jevtić, Marko Nastić i Viktor Savić .

Sve fotografije ovog editorijala ispratite na mrežama Pepsi Srbija i Pepsi Crna Gora.


https://www.facebook.com/pepsisrbija/

https://www.facebook.com/pepsicg/

https://www.instagram.com/pepsisrbija/?hl=sr

https://www.instagram.com/pepsicg/?hl=sr

Već više od 20 godina za Pepsi na tržištu Srbije i Crne Gore ovlašćena je punionica A&P, partner kompanije PepsiCo.

Sve o svim aktuelnim Pepsi dekadama pročitajte ovde : https://osvezi.se/PepsiVintage

Povezana vest:  UniCredit vas poziva u obnovljena izletišta širom Fruške gore

PHOTO: Wannabe Media Studio