Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner brenda Lindex u Srbiji, ovog oktobra obeležava šest godina Lindex Pink kampanje koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana sa odeljenja Veš i Žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. Biće uključene i kupovine ostvarene putem sajta www.lindex.rs, tako da se i u udobnosti doma, može pregledati  i poručiti celokupna ponuda uz dostavu na kućnu adresu.

Na događaju, koji je ove godine bio organizovan online, učesnici: dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Branka Radmanović, plastični i rekonstruktivni hirurg Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, blogerka Mahlat – Mirjana Radojević i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji, su uputili ohrabrujuće i  inspirativne poruke.

Povezana vest:  Rekordna posećenost Bir festa, najviše mladih

„Mesec oktobar, sada već tradicionalno, obeležavamo udruživanjem snaga sa svojim kupcima posvećeni borbi protiv raka dojke. Držimo se zajedno i nastavljamo dalje i snažnije, ohrabreni dosadašnjim rezultatima Lindex Pink donatorskih kampanja. Trenutne okolnosti globalne epidemije su nas dodatno osnažile da se i ove godine okupimo i da zajedno pošaljemo podršku ženama.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Povezana vest:  Svečano otvoren 43. Belgrade Fashion Week

Stručnjaci sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije su na online panelu izneli ohrabrujuće podatke o povećanom broju slučajeva otkrivanja oboljenja u početnoj fazi i preneli su svoje utiske da, između ostalog snažna kampanja iz godine u godinu svakako doprinosi jačanju svesti i samim tim većem broju preventivnih pregleda. Oni su takođe istakli i važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi i važnost podrške ženama u borbi protiv raka dojke koja se može izraziti na mnogo načina: kroz ulaganje u lečenje i istraživanje bolesti, ali i kroz razumevanje i saosećanje, poručujući obolelima da nisu same i da smo tu da pružimo podršku.

Povezana vest:  Šta je Tunaholic i zašto je trenutno broj jedan u gastro ponudi Beograda?

Svojom pozitivnom energijom blogerka Mahlat nadahnula je prisutne, podelivši deo svoje životne borbe sa rakom dojke, uz isticanje važnosti podrške iz ličnog iskustva.

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti bitan deo poslovanja, i  tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.

Više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima.