Kompanija Galenika organizuje veliku donatorsku aktivnost, povodom obeležavanja međunarodnog Meseca borbe protiv raka dojke, usmerenu na Institut za onkologiju i radiologiju Srbije (IORS). Naime, Galenika je odlučila da donira 10% prihoda od celokupne prodaje Pantenol krema u oktobru 2020., kao i da iz sopstvenih sredstava izdvoji još toliko. Iznos duplirane donacije biće u potpunosti na raspolaganju važnoj nacionalnoj instituciji kakva je IORS, kao podrška radu same ustanove i poboljšanju uslova lečenja pacijenata koji dolaze sa teritorije cele zemlje.

Kao socijalno odgovorna kompanija, koja podržava i pokreće humanitarne akcije i aktivno promoviše primarnu prevenciju i zdrave stilove života, ovog oktobra Galenika svoju pažnju usmerava na podršku ženama i zdravstvenom sistemu Republike Srbije u celosti. Svaki kupac Galenika Pantenol krema, zajedno sa Galenikom, daje direktan doprinos najvećoj humanitarnoj aktivnosti meseca oktobra 2020.

U Republici Srbiji, svake godine, od raka dojke oboli oko 4.600 žena, dok svaka osma žena koja se suoči sa ovom bolešću nažalost izgubi najtežu bitku. To je najčešći oblik tumora, ali kada se otkrije na vreme, u 95 odsto slučajeva je izlečiv*. Rano otkrivena, ova podmukla bolest je potpuno izlečiva. Kako bi se na vreme otkrio, rak dojke je tema o kojoj je potrebno češće i transparentnije razgovarati. Bitno je napomenuti da svaki pojedinac može i treba da uzme učešće u podizanju svesti o važnosti primarne prevencije.

Povezana vest:  Navike fit ljudi koji vole da vežbaju

Galenika već 75 godina aktivno promoviše značaj zdravlja i važnost primarne prevencije. Naša „Roze humanitarna akcija” meseca oktobra pruža priliku svim građanima da daju aktivan doprinos poboljšanju uslova rada jedne važne zdravstvene institucije u Republici Srbiji. Ujedno, želimo da tema raka dojke bude u fokusu celokupne društvene zajednice, jer je borba protiv ove opake bolesti, koja pogađa populaciju žena, važan prediktor zdrave budućnosti cele nacije. Žene čine posebnu snagu našeg društva, motor koji pokreće bezbroj procesa. U Galenici, ovu snagu visoko vrednujemo, zbog čega žene predstavljaju okosnicu kompanije. Pružanje podrške zdravlju važno je uvek, ali pružanje podrške zdravlju ženske populacije posebno je naglašeno u mesecu oktobru, koji zvanično predstavlja međunarodni Mesec borbe protiv raka dojke.“ – izjavila je gospođa Jelena Stojanovski, menadžer marketinga OTC proizvoda u kompaniji Galenika.

Povezana vest:  Brend Nike oborio rekord We fly Belgrade trkom - 15 hiljada trkača preletelo Beograd

Kao prevencija malignih bolesti, preporučuje se da se redovni pregledi obavljaju nakon 40. godine života, a skrining mamografija žena ciljne populacije (50 – 69 godina) je zlatni standard za rano otkrivanje raka dojke. Osnovni cilj je rano otkrivanje ove bolesti, što daje veće šanse za izlečenje i očuvanje kvaliteta života obolelih žena. Prema podacima za javno zdravlje Srbije “Dr Milan Jovanović Batut“ otkriveno je 946 karcinoma dojke od početka skrininga u 2019. godini. Standardizovana stopa incidence na 100.000 žena je 71,6, dok je standardizovana stopa mortaliteta na 100.000 žena 20,7. Primarna prevencija ima ogroman javno zdravstveni potencijal i predstavlja najefikasniji pristup u kontroli malignih bolesti.

Povezana vest:  Payoneer istraživanje: Onlajn platforme za učenje beleže veliki  porast broja polaznika

U godini jubileja, kompanija Galenika je predstavila brojne aktivacije i projekte. Početkom juna Pantenol krema, mast, rastvor i oriblete dobili su novi vizuelni identitet, ali je dobro poznata receptura, koja postoji duže od 60 godina, ostala nepromenjena. Na ovaj način, poštujući tradiciju i standarde kvaliteta, Galenika u korak sa vremenom prati i trendove tržišta, odgovarajući na potrebe ciljane populacije.

*Izvor: Institut za javno zdravlje “Milan Jovanovic Batut”.