Tokom septembra održana je prva virtuelna trka u Srbiji. Na DIGITAL Serbia Business Run, najvećem sportsko-kompanijskom događaju u našoj zemlji, učestvovalo je 960 zaposlenih iz 100 kompanija. 

Tokom celog meseca rezultati su se pratili UŽIVO, da bi na kraju pobednica trke bila kompanija Sojaprotein. Drugo i treće mesto zauzeli su timovi Wienerberger i Atlantic Grupe. Na ovaj način kompanije su pokazale ne samo da su uspešne u svom poslu, već i da brinu o zdravlju i psihičkom blagostanju zaposlenih u turbulentnom vremenu izolacije i rada od kuće.

U pojedinačnoj ženskoj konkurenciji pobedila je Silvia Šimunović (Atlantic Grupa) sa vremenom 18:48, druga je bila Stefana Cerovina (Basiq.io), a treća Ines Mahovlić (Atlantic Grupa). U muškoj konkurenciji sa vremenom od 17:03 pobedio je Bojan Miljević (Sojaprotein), drugo i treće mesto zauzeli su Jožef Hajaš (Wienerberger) i Danilo Jovanović (Nordeus).

Ovogodišnje virtuelna trka okupila je sve zaposlene, pa i top menadžment. Dejan Turk, generalni direktor VIP Mobiile i A1 Slovenija izjavio je da poslovni ljudi sami po sebi vole da se takmiče. Kroz takmičarski duh ispitujete svoje mogućnosti, pomerate granice i bolji ste nego juče. Poslodavci imaju važnu ulogu, jer kada pojedinac odluči da napravi ravnotežu između poslovnog i privatnog života na kompaniji je da mu pruži podršku – naglasio je Turk.

Povezana vest:  Novi model Air Max 720 patika konačno u Srbiji

Izvršni direktor Olimpijskog komiteta Srbije, Damir Štajner rekao je da se ceo svet prilagođava novim okolnostima. S obzirom da danas ne postoji kraj radnog vremena, na nama je da svoj privatni život i posao prilagodimo zdravlju i treninizima. Više sebi ne dajem nikakav prostor da mi bilo kakve obaveze budu izgovor za propuštanje treninga – zaključio je Štajner.

Povezana vest:  H&M Brasserie Hennes se ponovo vraća da otkrije čaroliju Holiday kolekcije

Spajamo zaposlene kroz trčanje, ostala je naša misija i u vremenu pandemije u kojem je i sport i tim-bilding stao. Zahvalan sam svim kompanijama koje su uvidele značaj povezivanja kroz platformu JEDNA KOMPANIJA = JEDAN TIM. Zato mi je posebno drago da su ove godine kompanije prijavile i kolege i iz svojih podružnica koje posluju van teritorije Srbije. Na taj način ova kriza nam je pokazala značaj udruživanje koje prevazilazi granice jedne zemlje, te je trka imala i internacionalni karakter” – izjavio je direktor SportIT-a i organizator takmičenja Veroljub Zmijanac.

Povezana vest:  Najava Dana visoke mode u Jeep i Alfa Romeo prodajnom salonu

Kao i prethodnih godina, i ove 2020. od svake startnine koju su kompanije uplatile za Digital Serbia Business Run 2020 biće uplaćeno 120,00 RSD Fondaciji Ane i Vlade Divac za stipendije za srednjoškolce koji dolaze iz socijalno ugroženih porodica. Na ovaj način svi učesnici bili su donatori, a skupljena suma je dovoljna za jednu godišnju učeničku stipendiju.

Popularna ulična trka na 5km i najveći tim bilding događaj u zemlji do sada je okupila više od 700 najfit kompanija i 10.000 zaposlenih iz Beograda, Niša, Novog Sada i Subotice. Organizatori se nadaju da će u 2021. ove brojke biti duplirane.

Virus zaposlene nije sprečio da trči, već pokazao da su aktvni zaposleni po pravilu i zdraviji i zadovoljniji radnici.