Kampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dve prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije. U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.

Ponosni smo da smo i ovog puta uspeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ želeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razume i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dve nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača.“ ističe Nina Cvetković, Senior Brand Building Manager Grand kafe.

Povezana vest:  Ponovo razgledanja Beograda otvorenim autobusom

Grand kafa je uvek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i deli sa njima sve  one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada pre, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo.

Povezana vest:  Uz sve se slažu, dok osvajaš plažu!

Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima.