Godinama unazad, CeraVe preparati za negu suve i osetljive kože su preporuka broj jedan uticajnih beauty magazina i influensera širom sveta, a od februara ove godine možete ih pronaći na policama ovlašćenih apoteka i u našoj zemlji. Iza ovog brenda stoje imena vodećih američkih stručnjaka u oblasti dermatologije, a ključni sastojak njihovih revolucionarnih proizvoda su ceramidi   – molekuli lipida koji se zahvaljujući inovativnoj MVE® tehnologiji sporo otpuštaju u površinskim slojevima kože, osnažujući tako njenu prirodnu barijeru i vraćajući joj vlažnosti i sjaj.

CeraVe, jedan od lidera u oblasti nege lice i tela u Sjedinjenim Američkim Državama i jedan od najbrže rastućih brendova dermokozmetike u svetu, danas je zvanično predstavljen i domaćem tržištu na velikom regionalnom online događaju (snimak eventa je dostupan na platform uz log in: ceramidi, pored propratnog materijala o brendu) kojim je najavljen njegov dolazak na tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.

Brend je 2005. godine osnovao tim američkih eksperata dermatologije, a on je u narednim godinama stekao veliku popularnost i milione zadovoljnih korisnika i van granica SAD.  Više o značaju medicinske osnove za učinkovitost CeraVe proizvoda, domaća stručna javnost i predstavnici medija saznali su kroz obraćanje Džona Rida (John Reed), General Manager US & Global CeraVe Skincare:

„Brend je nastao u saradnji s dermatolozima s ciljem rešavanja problema kožne barijere. Bilo da je reč o ekcemu kože, suvoj ili koži sklonoj aknama, govorimo  o slučajevima u kojima je ta barijera narušena, pri čemu su  ceramidi ključna komponenta lipidne membrane kože“, istakao je on.

Tragajući za jedinstvenim rešenjem koje će pomoći ljudima sa različitim kožnim problemima, kreatori CeraVe brenda su se bazirali na upotrebi ceramida i primeni napredne MVE tehnologije, „koji udruženim dejstvom vraćaju kožnu barijeru u ravnotežu“, objasnio je u daljem izlaganju Rid.

Povezana vest:  Jubilej: 70. predstava za mališane u „Super Veru"

Brend kojem veruju i beauty influenserke

„Za CeraVe sam čula odavno. Za to je najviše kriv Tik Tok mreža na kojoj sam stalno nailazila samo na pozitivne recenzije, te sam znala da moram kad-tad da probam CeraVe proizvode“, priča  skin influenserka Jelena Nikolić (BabyTuna).

Njen favorit je penasti gel za telo i lice, zbog svoje „brzoupijajuće, vrlo lagane i nežne teksture“, zahvaljujući kojoj ne zateže kožu nakon čišćenja. „Promene su vrlo vidljive, koža mi je dosta nežnija na dodir, hidrirana i bez perutanja,“ zaključila je ona.

Među govornicima na lansirajućem regionalnom događaju bio je i Kristijan Božić, Marketing direktor za brendove CeraVe i La Roche-Posay:

Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od strane dermatologa i sa dermatolozima“, naglasio je Božić, dodajući da je njegova važna karakteristika „izuzetna učinkovitost, kao i vrlo pristupačan cenovni rang, kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima“, zbog čega veruje da će CeraVe „ostvariti veliki uspeh dolaskom na domaća tržišta“.

CeraVe proizvodi prepoznatljivi su i po odličnim, nemasnim teksturama, a brend je jedinstven i zbog činjenice da je jedini na svetskoj sceni čiji se kompletan asortiman bazira na ceramidima.


CERAMIDI I REVOLUCIONARNA MVE® TEHNOLOGIJA

Znate li da je osnov zdrave kože upravo zdrava i očuvana kožna barijera? Ona je zaslužna za očuvanje osnovnih nutrijenata u koži, poput vode, belančevina i lipida, kao i za sprečavanje prodora bacila i različitih alergena u naš organizam.

Veoma je važno da se tokom života odgovorno ponašamo prema potrebama svoje kože, posebno ako u obzir uzmemo činjenicu da narušavanju kožne barijere doprinose nasledni geni, brojni spoljni faktori, čak i životni stil. Među opasnostima su i preterano izlaganje kože suncu, nedovoljan unos vode u toku dana i neadekvatan izbor sredstava za negu.

Povezana vest:  Besplatna degustacija proizvoda Brusketi Mareti

Jednom narušena, kožna barijera se teže vraća u zdravo stanje bez dopunske nege – pomoći u vidu preparata koji služe obnovi hranljivih i zaštitnih materija u površinskim slojevima kože. Najbolji izbor u takvim slučajevima jesu proizvodi koji se baziraju na ceramidima – prirodnim molekulima masti koji su uz holesterol i masne kiseline odgovorni za vlažnost i otpornost naše kože. Gubitak ceramida vodi suvoj koži, opalog tonusa i smanjene elastičnosti.

Obnavljanje i podsticaj ceramida garantuju CeraVe proizvodi koji se baziraju na ovim molekulima lipida koji su inkorporirani u proizvode posebnom MVE tehnologijom koja omogućava produženi efekat. Zapravo, zahvaljujući ovoj revolucionarnoj formuli nutrijenti se u CeraVe proizvodima lagano otpuštaju u koži deo po deo – u roku od 24 do 48 sati.

CERAVE – ZAŠTITNIK OSETLJIVE I SUVE KOŽE

Za CeraVe, manje je više! Čitav asortiman proizvoda, osim što ne sadrži mirise niti paraben,  alergijski je testiran i nekomedogen, tako da je pogodan za sve tipove kože i sprečava problem zapušenih pora, koji se može javiti usled dugoročne upotrebe nekih drugih preparata pristutnih na tržištu.

Pored ceramida, CeraVe proizvodi mogu takođe sadržati hijaluronsku kiselinu, glicerin, holesterol i niacinamid (vitamin B3) koji umiruje dosta kožu.

Ono što je takođe tipično za CeraVe proizvode je meka, elegantna, svilenkasta tekstura koja ume da poboljša nečije iskustvo nege kože i ohrabri osobu na češću primenu.

Korisnicima u Srbiji biće dostupno osam proizvoda koji su namenjeni kako za negu lica, tako i za negu tela.

Među njima su penušavi gel za čišćenje i hidratantna emulzija za čišćenje,  koji se preporučuju osobama koji imaju suvu i osetljivu kožu. Pored kreme za ruke i lice, u ponudi će se u ovlašćenim apotekama naći i krema za stopala koja obnavlja kožu stopala.

Povezana vest:  Izdavačka kuća Laguna i kompanija Avon predstavljaju novu akciju „Osveži ljubav“

Proizvodi koji su namenjeni isključivo za negu tela su hidratantna krema i hidratantni losion – dva CeraVe bestselera koja dodatno hidriraju kožu, ne iritiraju je i čine je blistavom i zdravom 24 časa.

Brend CeraVe je razvijen u saradnji sa dermatolozima, a za misiju ima obnavljanje i održavanje barijere kože žena i muškaraca kroz efikaksnost, sigurnost, usklađenost i pristupačnost. 

CeraVe, proizvodi jednog od najbrže rastućih brendova dermokozmetike u svetu dostupni su već sada u odabranim partner apotekama širom Srbije te kod lokalnih online partnera. Zapratite CeraVe na društvenim mrežama @ceravesrbija.

 

Nega tela:
Moisturizing Lotion/hidratantni losion 236 ml, preporučena informativna cena: 1,3191. 84 dinara
Moisturizing Lotion/hidratantni losion 473 ml, preporučena informativna cena: 1, 606,93 dinara
Moisturizing cream/hidratantna krema 177 ml, preporučena informativna cena: 1,146.47 dinara
Moisturizing cream/hidratantna krema 340 ml, preporučena informativna cena: 1,606.93 dinara

Nega lica:
AM Facial Moisturizing Lotion/hidratantna nega za lice 52 ml, preporučena informativna cena: 1,433.56 dinara
PM Facial Moisturizing Lotion/hidratatna nega za lice 52 ml, preporučena informativna cena: 1,433.56 dinara

Čiščenje lica i tela:
Hydrating Cleanser/emulzija za čišćenje 236 ml, preporučena informativna cena: 917, 18 dinara
Hydrating Cleanser/ emulzija za čišćenje 473 ml, preporučena informativna cena: 1,262.05 dinara
Foaming Cleanser/penušavi gel 236 ml, preporučena informativna cena:
1,090.55 dinara
Foaming Cleanser/penušavi gel 473 ml, preporučena informativna cena: 1,549.14 dinara

Nega ruku i stopala:
Reparative Hand Cream/obnavljujuća krema za ruke 50 ml, preporučena informativna cena: 574,17 dinara
SA Renewing Foot Cream/SA obnavljujuća krema za stopala 88 ml, preporučena informativna cena: 974,97 dinara