Međunarodna transportna i logistička kompanija Gebrüder Weiss je u poslovnoj 2020. godini ostvarila neto promet od 1,77 milijardi evra, što odgovara porastu prometa od 3,7 procenta u odnosu na prethodnu godinu. Iz kompanije poručuju da tako nastavljaju svoj kurs rasta poslednjih godina – Odlučujući faktor koji je dao pozitivne rezultate bio je taj što smo ostali fleksibilni i potpuno operativni čak i tokom korona krize – i to na svim lokacijama širom sveta. Uprkos ponovljenim fazama zaključavanja i globalnoj nestašici teretnog prostora, uvek smo bili u mogućnosti da kupcima ponudimo odgovarajuća transportna rešenja. Naši zaposleni su postigli izvanredne rezultate u teškim uslovima, kaže Wolfram Senger-Weiss, predsednik upravnog odbora Gebrüder Weiss.

Najbolje od oba sveta: Digitalna strategija dokazuje svoju vrednost

Kompanija je postavila prekretnicu u procesu digitalizacije 2020. godine – uvođenjem novog korisničkog portala myGW, koji omogućava jednostavan, brz i direktan pristup svim Gebrüder Weiss uslugama i pruža informacije o transportnim i logističkim porudžbinama u realnom vremenu. „Naša digitalna strategija ‚Najbolje od oba sveta‘ – odnosno kombinacija fizičke i digitalne kompetencije – posebno se uspešno pokazala tokom krize. Uspeli smo da pokažemo da smo pouzdan i inovativan logistički partner. Pozitivne povratne informacije kupaca ojačavaju nas u našem strateškom smeru“, kaže Wolfram Senger-Weiss. Korisnički portal trenutno je u upotrebi u Austriji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj, a ove godine je planirano i proširenje u druge zemlje.

Povezana vest:  Wine Garden 2022 - Vinska oaza u najlepšoj bašti Beograda

Proširena svetska mreža lokacija
U pogledu internacionalizacije, Gebrüder Weiss je kontinuirano nastavio svoj put u 2020. godini – u sektoru vazdušnog i pomorskog teretnog transporta, Gebrüder Weiss je konsolidovao strukturu lokacije u Nemačkoj i ušao na tržište u Poljskoj, Južnoj Koreji, Maleziji, Australiji i Novom Zelandu. „Ekspanzije su realizovane na daljinu zbog smanjenih mogućnosti putovanja, što je bio poseban izazov za postojeće timove koji su uspeli da reše uspešno koristeći digitalne komunikacione medije“, kaže Senger-Weiss. Međunarodna mreža uključuje 170 filijala u 35 zemalja kao i 7.400 zaposlenih,a ova logistička kompanija je uložila preko 70 miliona evra u IT infrastrukturu, proširenje svojih lokacija i akvizicije. Odnos sopstvenog kapitala u ovoj kompaniji ostaje stabilan na preko 60 procenata, što je ključni razlog za dalji razvoj, uprkos teškim okvirnim uslovima.

Povezana vest:  Potomci žrtava nacističkog režima dobijaju olakšice za sticanje austrijskog državljanstva

Fokus na održivost: CO2 neutralnost do 2030

Gebrüder Weiss takođe sledi jasne ciljeve u svojoj strategiji održivosti: Emisija CO2 treba da se smanji za 10 procenata godišnje, a uz pomoć fotonaponskih sistema na logističkim terminalima kompanije i uz povećanu upotrebu alternativnih pogona kamiona kao što su električni, na gas ili vodonik, kompanija nastoji da bude CO2 neutralna do 2030. godine. Pored ovih mera, Gebrüder Weiss svojim kupcima od prošle godine nudi mogućnost kompenzacije emisije putem sertifikovanih projekata zaštite klime.

Nestabilna ekonomska situacija u protekloj godini ogledala se i u pogledu razvoja prodaje u pojedinim oblastima poslovanja. Naime, zbog ograničenja i zatvaranja kompanija, posebno u drugom tromesečju, sektor drumskog transporta i logistike zabeležio je pad od 4,3 procenta na 1,10 milijardi evra (2019: 1,15 milijardi evra). Povećana potražnja u online trgovini dovela je do porasta isporuka od 29 procenata u segmentu Home Delivery (1,37 miliona isporuka u 2020. godini); to Gebrüder Weiss čini tržišnim liderom u Austriji i u nekoliko zemalja istočne Evrope. U vazdušnom i pomorskom prevozu robe prodaja je porasla za 23,7 procenata na 470 miliona evra (2019: 380 miliona evra). Pored dobrog poslovnog razvoja, posebno u vazdušnom saobraćaju, preuzimanje Ipsen Logistics je dalo odlične rezultate.

Povezana vest:  OTVORENI KLUB IZ NIŠA DOBIO REKLAMU OD MTV-ja

U protekloj veoma izazovnoj poslovnoj godini, DPD Austria, čiji je Gebrüder Weiss Paketdienst (GVP) ko-partner, prevezao je više od 57 miliona paketa, što odgovara povećanju za više od 10 procenata, što je takođe jedan od pokazatelja uspeha tokom krize izazvane epdemijom korona virusa.