Ovaj projekat brenda H&M  ima za cilj da pronađe i osnaži male uzore koji prave progresivne promene kada su u pitanju socijalna jednakost, održivost, obrazovanje i još mnogo toga.

H&M je zajedno sa Brajanom Brajantom, rediteljem nominovanim za Oskara, napravio kratak film sa decom, malim uzorima, koji su potrebni današnjem svetu. Ovim projektom kompanija započinje inicijativu njihovog identifikovanja i podrške. Film ističe velike i male inicijative koje čine naš svet boljim, a svrha je da ilustruje kako mladi ljudi danas gledaju na odrasle uz ideju da je liderstvo i hitna potreba za promenama unutar njih.

Današnja deca su informisanija, angažovanija i sposobnija nego ikada pre. Ima bezbroj primera gde mladi preuzimaju inicijativu da naprave svet boljim mestom za život, ispunjavajući time vakuum onima za koje bismo obično očekivali da to rade – odrasli. U vreme društvenih i ekoloških previranja, liderstvo nikada nije bilo ovako važno. Ova osnovna potreba inspirisala je kompaniju da istraži koju bi ulogu mogla da igra u pružanju podrške uzorima koji su tu, ispred nas i definišu našu budućnost.

Povezana vest:  Prva prodavnica H&M u Srbiji biće otvorena u Beogradu 29. avgusta

Putem ove inicijative H&M želi da predstavi, zagovara i priča priče mladih ljudi koji menjaju svet. Želi da podrži, poboljša i doprinese boljoj budućnosti i dece i roditelja, jer veruje da svet mora prigrliti optimističnu, saradljivu i slobodoumnu prirodu dece.

„Kao kompanija koja se zalaže za progres, osećamo izvesnu dužnost da iskoristimo našu veličinu kako bismo napravili promene i danas i u budućnosti“, rekao je Paskal Brun, globalni menadžer za održivost u H&M-u. „Ambiciozni smo u ciljevima da naše poslovanje učinimo pravičnijim i održivijim kako bi svet bio bolji i za buduće generacije. Deo toga je i odluka da se pojača glas uzora koji danas prave razliku, a to su deca.“

Povezana vest:  Za nepunih nedelju dana trajanja donatorske kampanje „Sezona darivanja“ Fondacija Novak Đoković sakupila je skoro 2 miliona dinara, ali to nisu jedine dobre vesti. Osnivači Fondacije Novak i Jelena Đoković pozvali su sve ljude širom sveta da se pridruže donatorskoj akciji i doniraju novac za otvaranje novih vrtića u Srbiji, a oni će duplirati prikupljenu sumu. „Vaš poklon u okviru prošlogodišnje kampanje ulepšao je budućnost mnoge dece u Srbiji. Otvorili ste svoja srca i podarili im najdragoceniji poklon – kvalitetno rano obrazovanje. Zahvaljujući vama, danas više od 200 dece ima pristup kvalitetnom predškolskom obrazovanju. Inspirisani vašom humanošću i prelepim porukama, i ove godine želimo da dupliramo ukupnu sumu vaših donacija prikupljenih u ovoj Sezoni darivanja,“ izjavili su Novak i Jelena Đoković. Za ovu namenu za sve korisnike Vip, Telenor i Telekom mobilnih operatera otvoren je poseban humanitarni broj 2205, koji simbolično predstavlja datum Novakovog rođendana, a cena poruke iznosi 100 dinara, dok se donacije mogu uplatiti i preko linka https://fundraise.novakdjokovicfoundation.org/ Zahvaljujući prošlogodišnjim donacijama plemenitih ljudi širom sveta u okviru donatorske kampanje “Sezona darivanja”, ove godine Fondacija Novak Đoković otvorila je vrtić u Mačvanskom Prnjavoru u blizini Šapca. Renovirali su i opremili staru zgradu Doma Zdravlja koja je sada moderan objekat adaptiran za dečije potrebe. Više od 150 mališana iz Prnjavora, ali i ostalih sela iz okoline Šapca, prvi put je dobilo priliku da krene u vrtić. Takođe, obnovili su i opremili dodatnih 420 m2 radnog prostora koji pripadaju predškolskoj ustanovi „Dečja radost“ u Svilajncu i na taj način obezbedili dodatnih 75 mesta za mališane iz ove opštine i okolinih sela, a u procesu su i otvaranja vrtića u Inđiji. Sva sredstva prikupljena do 8. januara biće uložena u otvaranje novih vrtića u Srbiji, u organizaciji Fondacije Novak Đoković.

Kako bi napredovao, H&M pita da li treba da preispitamo svoje uzore, a zatim poziva druge da se pridruže pokretu, predstavljajući decu kao uzore koji su nam svima potrebni, jer su deca oni od kojih možemo nešto naučiti. H&M želi da podstakne ljude da podele svoje priče o uzorima kao inspiraciju drugima i da predstave veliki potencijal dece, koji odrasle čine tako malim.

Povezana vest:  Izabran pobednik regionalnog takmičenja Barcaffé Barista Cup

Da biste se pridružili pokretu, posetite hm.com/kids i nominujte svoj uzor među decom. Kasnije ove godine, brend će predstaviti njihove napore i stvoriti svest o tome kako se šira zajednica može pridružiti njihovom radu. Digitalna platforma biće dostupna od 29. aprila.

Cilj kompanije je ne samo da prikaže uticaj ove dece, već i da pomogne u podržavanju njihovih ciljeva koristeći prihod od nove linije održivije odeće inspirisane mladim uzorima, koju je razvio dizajnerski tim H&M Kids. „Ovo je više od pukog identifikovanja neke sjajne dece, to je stavljanje snage naše globalne infrastrukture iza nečega u šta zaista verujemo“, kaže Paskal Brun.