Povodom nedavno otvorene prve zvanične HUGO prodavnice u Beogradu, ali i na celom prostoru bivše Jugoslavije, sinoć je održana žurka inspirisana etosom brenda, beogradskim uličnim stilom, urbanom kreativnom zajednicom i njenim najglasnijim predstavnicima.

Za lokaciju su odabrani Silosi, nedavno transformisana industrijska zona na donjem Dorćolu, čija se filozofija četiri sile poklapa sa filozofijom brenda i stavlja akcenat na edukaciju, kreativnost, zaštitu životne sredine i rekreaciju. Za potrebe događaja, Silosi su poprimili boje i energiju brenda HUGO, pre svega zahvaljujući projekciji murala, koji je ulični umetnik Andrej Josifovski Pijanista radio specijalno za HUGO prodavnicu u TC Galerija.

Povezana vest:  Postavljen prvi UV indikator u školi u Beogradu

Događaj se tematski i estetski nadovezao na HUGO Louder kampanju, kao njen vrhunac, naglašavajući potrebu davanja prostora inspirativnim umetnicima koji ruše granice, baš kao što to čini i sam brend HUGO. Kako su muzika i umetnost uvek bili sredstva za oblikovanje društva i sveta, u ritmu HUGO Louder ambasadora u Srbiji, poznatog DJ dvojca Mimi Djo i Fackin Yoma, i u prisustvu indi rok benda Buč Kesidi, oživljena su ona iskustva koja su svima nedostajala u prethodnom periodu i koja slave različitost.

Povezana vest:  OSVOJITE KARTE ZA EXIT, Konkurs za najbolji video klip na temu OSVAJANJE SLOBODE

Događaju su prisustvovale brojne poznate ličnosti poput glumca Milana Marića, glumice Ive Ilinčić, slikarke Svetlane Ninković, bivše voditeljke i danas dizajnerke Aide Jokanović, manekenki Barbare Tatalović i Mine Milutinović, sportiste Nemanje Nedovića, Jelene Ivanović, Nenada Radujevića i brojnih drugih predstavnika iz sveta mode i umetnosti.

Na lokaciji su bili izloženi i odabrani modeli iz aktuelnih kolekcija, koje je moguće kupiti u HUGO prodavnici u tržnom centru Galerija u Beogradu.

Povezana vest:  Kiko Milano donosi savršenu make-up kolekciju Festival Glow za muzičke festivale koji se bliže