lopez_gucciGUCCI KIDS – otvaranje prve radnje u Firenci  i dolazak kolekcije u XYZ Premium Fashion Store u Beogradu

 

Prva ikada dečja kolekcija čuvenog svetskog brenda GUCCI biće u ponudi XYZ PREMIUM FASHION STORE-a u februaru . GUCCI KIDS kolekcija biće izložena u Kid’s Corner-u vodećeg multi-brand prodajnog prostora u regionu. Istovremeno, italijanski luksuzni brend GUCCI je krajem prošle nedelje otvorio svoju prvu radnju posvećenu dečjoj kolekciji u čuvenoj ulici Via Tornabuoni, u samom centru Firence. Radnja se prostire na 70 kvadratnih metara,  enterijer je urađen u belim, bež i zlatnim tonovima a figura plišanog medvedića je ključni simbol.

Poseban kuriozitet predstavlja činjenica da je u pitanju prva dečja kolekcija čuvenog svetskog brenda i zahvaljujući kompaniji Sportina Group građanima Srbije će ekskluzivno biti u ponudi u XYZ Premium Fashion Store-u u Ušće Shopping Center-u, istovremeno kada će ona biti izložena na prodajnim mestima u najvećim svetskim metropolama.

Povezana vest:  Kompanija Galenika pokreće platformu za prevenciju bolesti i očuvanje zdravlja mladih

Kao kreativni direktor potpisuje se Frida Đanini, koja je kolekciji dala modernu viziju u čuvenoj tradicionalnoj italijanskoj izradi. Simbolizovana čuvenim Gucci plišanim medvedom, nova kolekcija je  podeljena je u 2 segmenta: 0 – 2 godine i 2 – 8  godina i uključuje odeću, obuću, modne dodatke, poklone i naočare za sunce.

Ključni detalji, simboli istorije ove čuvene modne kuće, nadahnjuju kolekciju. Stilizovani motivi konjičkih uzda i mreže, preuzetih iz istorijskog nasleđa konjičkog sporta Gucci-a, zatim udvojeni monogram slova G, Gucci logo i floralni motivi, svi zajedno su posvećeni isticanju funkcionalne elegancije kolekcije, koja je namenjena slobodnom ili vremenu provedenom u školi, zatim sportskim aktivnostima i posebnim prilikama.

Na Gucci Kids reklamnoj kampanji za proleće/leto 2011. koja je snimana na lokaciji u Malibuu, nalazi se Dženifer Lopez sa svojim blizancima, Emom i Maksom.

Povezana vest:  Osigurajte privatnost ili delite ideje s kolegama pomoću Steelcase Flex kolekcije

Sa posebnim zadovoljstvom, Gucci kompanija je istovremeno sa pokretanjem nove dečje kolekcije najavila donaciju UNICEF-u za incijativu “Škole za Afriku” nastavljajući tako dugogodišnju izuzetnu saradnju sa ovom humanitarnom organizacijom.

Tim povodom Frida Đanini je izjavila: „Posetila sam Malavi krajem prošle godine i uvidela  sam veoma tešku situaciju sa kojom se suočavaju deca u subsaharskom regionu Afrike, u kom toliko mnogo njih nema priliku da pohađa školu. Uverila sam se da UNCEF-ova incijativa “Škole za Afriku” veoma uspešno obezbeđuje mogućnost pohađanja škole za jako puno dece a mnogi od nas to opet uzimaju zdravo za gotovo. Svako dete ima pravo na obrazovanje a obrazovanje je zalog za budućnost” nastavila je Đanini “Počastvovana sam što je Dženifer Lopez prihvatila moj poziv da zajedno radimo na kampanji za novu dečju kolekciju. Oduvek sam bila njen obožavalac, kako umetnice u muzici tako i glumice a evo od sada i kao posvećene majke”.

Povezana vest:  Frikom kroasani – neodoljivi ukusi za svaki dan

 

Dženifer Lopez je svoju saradnju sa kompanijom Gucci započela učešćem na humanitarnoj večeri u Njujorku, februara 2008. godine čiji je Gucci bio domaćin. Tom prilikom prikupljeno je 2.7 miliona dolara za UNICEF. „Bila sam posebno usićena kada sam upoznala Fridu te večeri u Njujorku. Kada mi je ispričala o svom putovanju u Malavi i njenom uzbuđenju povodom pokretanja dečje kolekcije, bila sam u potpunosti očarana činjenicom da je Gucci potpomogao UNICEF svojom donacijom u čast pokretanja prve dečje kolekcije” dodala je Lopez “Kao majka, jako sam ponosna što sam deo ovde kampanje, koja pomaže ovu toliko plemenitu incijativu UNICEF-a”.