Weekend Media Festival najpoznatiji je događaj u regionu koji okuplja vodeće stručnjake iz područja komunikacija, marketinga i medija. Već tradicionalno u staroj Tvornici duhana uz samu rovinjsku rivu, posetioci će moći da saznaju sve novosti i trendove iz struke. Najočekivaniji događaj godine održava se od 23. do 26. septembra uz slogan #živioživot, a organizatori su najavili bogat i zanimljiv program koji će začiniti pojavljivanje poznatih medijskih lica.

U petak, 24. septembra, Weekend Media Festival otvaraju poznati svetski putnik Kristijan Iličić (Nomadik Travel), uticajne influenserke Ella Dvornik-Pearce i Erna Saljević (Diva is Back) i balkanski TikToker Dario Marčac u panelu „Influenseri – trgovci uticajem“ u kojem će otkriti tajne influenser marketinga. Nikola Dujmović iz Spana opisaće njihov poslovni put „Od garaže do berze: Span – prvi IT izlaz na berzu“.

Povezana vest:  Koliko lepota i udobnost prostora u kojem živimo utiče na naše mentalno zdravlje?

Poznati nemački psihijatar Manfred Spitzer će svojim predavanjem pod nazivom „Epidemija pametnih telefona: Pretnja zdravlju, obrazovanju i društvu“ na nešto drugačiji način prikazati svima dobro poznatu temu – problematičan uticaj tehnologije na svakodnevni život, dok će pozorišni, televizijski i filmski glumac Goran Bogdan govoriti na temu „Influenser celebrity – biti ili ne biti“ pri čemu će odgovoriti na pitanja moraš li biti „celebrity“ da bi bio influenser i obrnuto.

Povezana vest:  ODABRANO TROJE FINALISTA CHIPSY NACIONALNOG KONKURSA

Amerikanac hrvatskog porekla, jedan od najpoznatijih sportskih producenata u SAD-u, Pete Radovich, objasniće kako je sport ostao jedini pravi reality i kako je prodao fudbal Amerikancima u svom pitchu „Sport – The best reality TV in the world“.

Vodili smo računa o interesima naših učesnika. Nastojimo, kao i prethodnih godina, da predvidimo neke trendove i dati smernice za suočavanje s njima, dok istovremeno razbijamo tabue i spajamo nespojivo. Uz ove, posetioce očekuju i brojni drugi paneli i rasprave poput onih renesansi PR-a, veštačkoj inteligenciji, revoluciji gejminga, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji video sadržaja, medijskim preferencama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama“, naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Povezana vest:  Počinje 6. sezona programa za osnaživanje mladih Coca-Cola podrška mladima

Uslov za ulaz na ovogodišnji Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti vakcinisane osobe, one koje su preležale Covid-19 u poslednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan PCR ili brzi test. Antigenski, brzi test biće moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.