Brend Ferdinand knedle nedavno je proslavio svoj peti rođendan, a najbolji način za proslavu je kada se vidi potencijal za dalji rast i razvoj. Ferdinand knedle potpisale su prvi franšizni ugovor za otvaranje 1+1 objekta u Zagrebu, Hrvatska, što predstavlja početak druge faze razvoja brenda koji je svoje poslovanje započeo u novembru 2016. godine.

Knedle sa šljivama ili kajsijama predstavljaju tradiciju brojnih zemalja Centralne i Istočne Evrope. U njima smo uživali kao deca, radovali se vikendima i porodičnim ručkovima kada su bile na stolu. Ipak, usled tempa i načina života, ovo tradicionalno jelo se zbog svoje duge procedure pripreme sve ređe i ređe pripremalo u domaćinstvima što je dovelo do ideje o pokretanju prve specijalizovane prodavnice za pripremu i proizvodnju knedli na tradicionalan način pod imenom Ferdinand knedle.

Povezana vest:  Dešavanja u kući Velikog Brata

Već prilikom pojavljivanja brenda, knedle kao tradicionalno jelo, dobile su jednu sasvim novu dimenziju odnosno po prvi put je proširen broj ukusa kao i posipa koji su dali šarenolikost ovoj poslastici, a koji se vremenom samo dopunjavao i dalje razvijao.

Ferdinand knedle nakon 5 godina poslovanja ušle su u svoju drugu fazu razvoja koja je predstavljala dugoročnu viziju i plan još prilikom kreiranja brenda i prvog biznis plana, a koja podrazumeva širenje na nova tržišta putem franšize.

Povezana vest:  Svetska konferencija „Child in the City“ u Beču

Sa partnerskom kompanijom, potpisan je prvi franšizni ugovor o otvaranju 1+1 prodavnice u Zagrebu tokom 2022. godine, a ljubitelji knedli biće u mogućnosti da uživaju u Ferdinand knedlama u centru grada već krajem februara.

Pored prvog franšiznog ugovora, Ferdinand knedle otvaraju svoj proizvodni pogon u Samoboru u Hrvatskoj, čime se proširuju kapaciteti koji bi dugoročno mogli da zadovolje dalje planove brenda po pitanju otvaranja novih prodavnica, ali i širenja na nove zemlje članice EU. Pored planova za dalji razvoj, otvaranje proizvodnje u Samoboru omogućava Ferdinand knedlama da nastave sa svojom misijom koja se zasniva na isporučivanju svežih proizvoda koji se pripremaju istog dana.

Povezana vest:  ČUVENI SERBIA FASHION WEEK TAXI OD DANAS NA ULICAMA NOVOG SADA

Svoju prepoznatljivost brend bazira na kvalitetu proizvoda koji se obezbeđuje kroz korišćenje najkvalitetnijih lokalnih sirovina, kao i upotrebom najfinijih belgijskih čokolada, prvoklasnog voća, kremova i posipa, što svakom ljubitelju slatkiša omogućava da se oseća kao car kada mu se jedu knedle.