Ringier AG i Sportradar Group AG (NASDAK: SRAD) danas su najavili formiranje zajedničkog preduzeća kako bi se sport približio navijačima u Africi, dinamičnom regionu u nastajanju u globalnoj sportskoj industriji. Ringier će biti većinski vlasnik zajedničkog preduzeća.

Zajedničko preduzeće kombinuje Ringierovu medijsku ekspertizu sa Sportradarovim sportskim podacima i portfoliom proizvoda i gradi se na bazi dugogodišnje saradnje i inovacijama između dve švajcarske kompanije. Kao deo zajedničkog preduzeća, Sportradar Group AG i Ringier AG podržavaju panafričku medijsku kompaniju Pulse, koja je već deo Ringierovog portfolija. Strane predviđaju da će transakcija biti završena uskoro, pod uslovom da su ispunjeni standardni uslovi.

Pulse je vodeća afrička inovativna medijska platforma sa veb stranicama masovnih medija, kancelarijama i timovima na šest ključnih tržišta u podsaharskoj Africi: Nigerija i Gana u anglofonskoj zapadnoj Africi, Senegal i Obala Slonovače u frankofonoj zapadnoj Africi i Kenija i Uganda u istočnoj Africi. Pulsova misija je da informiše i angažuje mladu populaciju Afrike, tako što dopire do miliona ljudi širom kontinenta svakog meseca. Njene medijske i marketinške usluge omogućavaju vrhunsko digitalno oglašavanje i potrošačke usluge na kontinentu.

Povezana vest:  UniCredit Fondacija izdvaja 3 miliona evra za konkurs “Call for education 2023”

Pulse je izgradio snažnu ponudu sportskih sadržaja na svojim veb stranicama i društvenim medijima pod brendom Pulse Sports, sa ciljem da postane vodeći provajder sportskih informacija za digitalnu publiku na svojim tržištima. Ova ponuda će biti dodatno ojačana kao deo partnerstva između Ringier AG i Sportradar AG. Pored toga, inicijativa će imati koristi od Ringierovog dugogodišnjeg iskustva u medijskom sektoru i na afričkom tržištu, kao i od Sportradarovih globalnih sportskih podataka i stručnosti u oblasti zabave kao I u razvoju novih ponuda za korisnike.

Povezana vest:  GIGI HADID Barbie lutka u saradnji sa brendom TOMMY HILFIGER

Marc Walder, CEO Ringier AG: „Digitalni sportski mediji su sve više mesto gde se sastaju sportski entuzijasti, stručnjaci i oglašivači. Ringier je odlučan da nastavi da ulaže u ovaj atraktivan segment sportskih medija i želi da postane globalni vrhunski igrač. Počastvovani smo da je Sportradar, kompanija najvišeg integriteta, pristala da uđe u snažno dugoročno partnerstvo sa nama kako bismo razvili nove sportske informacije i ponude za zabavu u Africi.“

Carsten Koerl, CEO Sportradar Group AG: „Ringier-Sportradar zajednička kompanija je moćna kombinacija koja okuplja vodeću medijsku kompaniju i vodeću kompaniju u oblasti sportske tehnologije sa zajedničkom vizijom da stvori privlačne i interaktivne sportske informacije i zabavna iskustva za ljubitelje sporta širom sveta Afrika.”

Povezana vest:  Vasa Nestorović drugi na takmičenju Najbolji maneken sveta

Ringier AG je nedavno osnovao operativno nezavisnu Ringier Sports Media Group. Kompanija sa sedištem u Švajcarskoj odgovorna je za operativnu implementaciju ambiciozne sportske medijske strategije Ringier grupe, koja trenutno obuhvata tri sportska brenda u istočnoj Evropi: Sportal.bg u Bugarskoj, Gazeta Sporturilor u Rumuniji i Sportal.rs u Srbiji, sve zasnovano na Sportal365 tehnologiji koju je razvio Digital Ventures. U partnerstvu sa Sportradarom, Ringier Sports Media Group će sada biti aktivna i u Africi.

Leonard Stiegeler, osnivač Pulsea: „Tim Pulse i ja ja smo oduševljeni zbog podrške Ringier-a, a sada i Sportradara. Zajedno ćemo moći da ostvarimo viziju Pulsa kao vodeće inovativne medijske kompanije na kontinentu i nastavimo da razvijamo nove, najsavremenije inicijative za naše korisnike i klijente.“