U okviru globalnog volonterskog događaja „Jedan dan za promenu“ (eng. One day for a change) vodeća agencija za korisničko iskustvo zasnovano na podacima, Merkle, organizovala je akciju čišćenja Dunava. Ova akcija organizovana je upravo na Međunarodni dan Dunava i tom prilikom očišćena je dorćolska promenada – Dunavski kej.

„Glavna ideja je da svako od nas zaista može da napravi promenu. Moramo da gledamo u budućnost i da brinemo o generacijama koje dolaze. Ukoliko udruženim snagama krenemo ka plemenitom cilju, onda zaista možemo da napravimo razliku. Hvala svim volonterima koji su dali svoj doprinos ovom projektu“, izjavio je Ivan Isailović, izvršni direktor kompanije Merkle.

Povezana vest:  Frikom lansirao zlatni sladoled – King Prestige Brownies

Dentsu grupacija već šest godina zaredom, vođena svojom Strategijom društvenog uticaja, organizuje globalni volonterski projekat pod nazivom „Jedan dan za promenu“. Ove godine, 1. jula dentsu je proslavio svoj 121. rođendan, pa je u nedelji oko ovog datuma svako tržište u okviru grupe preuzelo sopstvenu lokalnu inicijativu koja je inspirisana glavnom temom ovogodišnjeg događaja „Nulti otpad u održivom svetu“ (eng. Zero Waste In A Sustainable World).

Povezana vest:  Beč slavi 100 godina stanogradnje

Grupa volontera iz kompanije Merkle iskoristila je „Nedelju promene“ da ovom prilikom obeleži Međunarodni dan Dunava i očisti Dunavski kej. U ovoj akciji je prikupljeno više desetina kilograma otpada i nekoliko stotina opušaka cigareta, a na kraju akcije simbolično je zasađeno i stablo breze kraj šetališta. Kompanija Merkle je prepoznatljiva po svom društveno-odgovornom delovanju, a „Jedan dan za promenu” je samo jedna u nizu akcija koje ona čini za društvo i okolinu.

Povezana vest:  Princ Vilijam i Kejt Midlton pronašli dadilju za sina

„Radeći na ovakvim projektima trudimo se da širimo duh zajedništva i da motivišemo ljude oko sebe da se aktiviraju i uključe u pitanja koja se tiču zaštite životne sredine. Posebno nam je drago što smo za našu akciju izabrali baš Međunarodni dan Dunava, jer ova reka predstavlja jedan od glavnih simbola našeg grada. Naša kompanija će i u narednim godinama nastaviti da se ponaša društveno odgovorno i da ulaže u projekte za bolju budućnost,“ zaključio je Isailović.

ž