Urbani nemački brend HUGO, koji predstavlja neizostavni deo stylish uniforme digitalnog doba, otvorio je vrata nove prodavnice u prizemlju šoping centra Ušće u Beogradu.

Mladalačka, ležernija linija čuvene modne kuće Hugo Boss predstavlja priču o individualnosti, samoizražavanju i autentičnom pogledu na odevanje.

Prostorom od 135 kvadratnih metara dominiraju čiste, ravne linije, a kombinacija hladnih tonova i detalja u crvenoj boji doprinosi jedinstvenom vizuelnom ugođaju i neponovljivom šoping iskustvu.

Povezana vest:  Vichy praznični poklon za idealnu kožu

Istražite kolekciju za proleće/leto na velikom sezonskom sniženju, kao i komade za jesen koji  pomeraju granice između formalnog i sportskog stila.

Meke crop dukserice, majice koje krase upečatljivi grafički elementi, sportske pantalone te košulje mogu se lako kombinovati i nadopunjavati iz sezonu u sezonu, zbog čega će se svaka HUGO kupovina dugo zadržati na listi vaših odevnih favorita.

Povezana vest:  Zaposleni u kompaniji Nestlé prešli 96 miliona koraka za dva meseca