Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke. I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.

U okviru Lindex Pink kampanje, snimljen je podkast u kom su učesnice Ana Dornik, jedna od naših heroina iza koje je borba protiv raka dojke, i Dr Branka Radmanović, plastični hirurg sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije. Sa ciljem da podigne svest o prioritetima, o vrednovanju života i postavljanju sebe na prvo mesto, podkast pre svega donosi iskreni emotivni uvid ličnog suočavanja sa borbom protiv raka dojke, lekarska tumačenja i savete ali i motivaciju svima da na život gledaju kao dragocenost u kojoj treba uživati.

Povezana vest:  Britanija: Obavezna erotska lektira i zalihe kanapa

Ana Dornik priča naglas u ime puno heroina sukobljenih sa ovom bolešću – „Hajde da pričamo koliko nas je preživelo i kako smo preživele, da jedna drugu osnažujemo, da se okrećemo jedna drugoj i da razvijamo empatiju, jer tako rastemo kao društvo.“

Zvanični podaci kažu da svaka šesta žena u Srbiji oboli od raka dojke. Godišnje je 4636 novoobolelih  što je u okvirima evropskog proseka s tim da 1665 (18%) godišnje  umre od raka dojke što predstavlja visok procenat, jer se pacijentkinje javljaju u najvećem broju u kasnijem stadijumu bolesti. Svega 5% pacijentkinja se javi u ranom stadijumu.

Povezana vest:  Novi Plejboj sa 3D naočarima i 3D duplericom

„Ana je heroina i ona koja diže svest. Ne borimo se svi na isti način, individualan je način borbe. Borba protiv raka dojke je izvesna ukoliko se žena javila na vreme, tako da sve prođe lepo i da sve one budu naše heroine, baš kao što je naša Ana ostavila bolest iza sebe. Savremena žena brine o svom zdravlju, odlazi na redovne preglede, radi samopreglede, te će samu bolest ukoliko je već tu, na vreme uočiti, i kroz takvu priču proći sa minimumom invazivnih tretmana koji sleduju ukoliko je bolest u nekoj ozbiljnijoj fazi.“, istakla je dr Branka Radmanović, plastični hirurg.

 „Lindex Pink kampanja svake godine dobija na snazi, pre svega zahvaljujući posvećenim kupcima, a višegodišnja saradnja sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije je postala partnerstvo. Podržavamo naše heroine, sve one koje su se susrele sa rakom dojke, poručujući im da zajedničkim naporima činimo pozitivne pomake protiv ove opake bolesti.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.

Povezana vest:  Projekat New Wave - konkurs za modne fotografe, najveća izložba modnih editorijala na ovim prostorima

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.

Podkast, više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima.