Shoezen, novi multibrend koncept store otvoren prošle nedelje na dve lokacije u Srbiji, zasigurno će postati “go-to” mesto svih ozbiljnih trendsetera i obožavatelja dobrih cipela.

Zamišljen kao svojevrsna zajednica za sve ljubitelje obuće, Shoezen objedinjuje neke od najpoznatijih i najtraženijih modnih brendova danas.

Raznolikost portfolija nudi neograničene mogućnosti kreiranja i izražavanja stila: tu su Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, BOSS, Hugo, Premiata, Guess, Liu Jo, Steve Madden, Paciotti 4US, Timberland, Camper, Colmar, Hunter, North Sails, Moon Boot, Ugg, Inuikii, Saucony, New Balance i Puma.

Povezana vest:  Završeno polufinale STYLE NEW MODEL 2010. - izabrano 10 finalstkinja po glasovima novinara, modne agencije Fabrika i Iris Minier-direktorke Studia KLRP iz Pariza

Iza eksperimentalno koncipiranog enterijera prodavnica u šoping centrima Galerija i Promenada stoji poznati milanski arhitekta Francesco Cassetta.

Cassetta je poznat po žaru sa kojim kombinuje neočekivane teksture i boje, ali i po tome kakvu ulogu za njega ima osvetljenje kojim stvara idealan kontrast i skreće pažnju na must have modele.

Bez obzira na to da li volite glamurozni, sportski ili edgy stil, jesenja kolekcija pruža mnoštvo načina da iskažete svoju ličnost i budete najbolje obučena osoba u vašem okruženju.

Povezana vest:  Pampers, vodeći brend P&G, i Lilly su po treći put udružili snage kako bi poboljšali uslove za mame i bebe u porodilištima u Srbiji

Otvaranjem Shoezen-a, Fashion Company nastavlja višedecenijsku uspešnu praksu predstavljanja novih prodajnih koncepata, koja je počela sa najuspešnijim regionalnim multibrandom Fashion&Friends, a sad se nastavlja fokusom na segment modne industrije za kojim interesovanje raste iz godine u godinu: obuću.