Osim po vrhunskoj ponudi sportske opreme, kompanija Sport Vision poznata je i po svojim društveno odgovornim aktivnostima što je još jednom pokazala. Više od 120 zaposlenih učestvovao je u sađenju 1.000 stabala hrasta kitnjaka koji će u budućnosti krasiti deo Avale i doprineti čistijoj i zdravijoj sredini.

Sadnice su smeštene u okviru zaštićenog područja PIO „Avala“, u neposrednoj blizini avalskog tornja, jednog od simbola glavnog grada. Akciju pošumljavanja, „Sport Vision“ je organizovao u saradnji sa JP „Srbijašume“, ali i sa više od 120 zaposlenih u kompaniji.

Povezana vest:  Manifestacija „Trg otvorenog srca” od 1. decembra 2019. do 2. februara 2020. godine

„Hrast kitnjak predstavlja snagu i izdržljivost, baš kao i akcija sađenja koju sprovodimo uz pomoć velikog broja kolega koji su dobrovoljno pristali da učestvuju u njoj. Kao kompanija koja se zalaže za zdraviju budućnost, nastavićemo da organizujemo ekološke akcije u cilju zaštite i očuvanja životne sredine u kojoj poslujemo“, izjavila je Anja Dmitrović, direktorka marketinga „Sport Vision“ Grupe.

Povezana vest:  Gaj Riči - muzički producent

Da je ekološki osvešćena i da nastoji da odgovorno utiče na javnost, kompanija pokazuje svojim višegodišnjim programom „Vizija zdrave budućnosti“, u okviru koje je pokrenula zaseban projekat „EcoVision“. Ovim potezom, „Sport Vision“ želi da podstakne ljude širom regiona da postanu deo pozitivnih promena kroz aktivnosti kao što su prikupljanje otpada, čišćenje priobalja reka, izdvajanje PET ambalaže, limenki, stakla i papira, obrada i pretvaranje otpadnog materijala u nove proizvode, reciklaža starih patika i odeće, donacije za obnovu fiskulturnih sala u školama širom Srbije i mnoge druge.

Povezana vest:  McDonald's pomogao obnovu osnovne škole „Svetozar Radić" iz Tekije

Osim pomenutih društveno odgovornih akcija, „Sport Vision“ svojim kupcima nudi i specijalne modele obuće napravljene od ekoloških materijala i na taj način dodatno pokazuje posvećenost osvešćivanju javnosti o značaju brige o ekologiji.