Svetski kozmetički brend Keune Haircosmetics predstavio je Confident Curl, novu revolucionarnu liniju proizvoda za kovrdžavu kosu. Linija Confident Curl posebno je formulisana kako bi svim vrstama kovrdža pružila negu, hidrataciju i definiciju, a kosi podarila savršen izgled koji privlači pažnju.

Confident Curl kovrdžama pruža nežnu brigu s puno ljubavi, a u paleti proizvoda nalaze se šampon, regenerator, maska i tri leave-in proizvoda koji su namenjeni različitim tipovima kovrdžave kose, od nežnih talasa do izrazito sitnih i čvrstih kovrdža.

Savršena nega kose

Linija Confident Curl potpuno je veganska i formulirana od 96% prirodnih sastojaka*. Ne sadrži silikone ni SLS/SLES, što je čini odličnim izborom za kovrdžavu kosu.

Povezana vest:  Interaktivna izložba mt:s i EXIT

Proizvodi Confident Curl osiguravaju do 90 posto manje lomljenja kose** i pružaju dvadesetčetvoročasovnu zaštitu od vlažnosti, čak i onda kada vlaga u vazduhu doseže do 90 posto***.

 Vrhunski sastojci

Visokokvalitetni hranljivi sastojci nove linije Confident Curl kao što su kokosovo ulje, ši puter i ekstrakt sirćeta, pouzdani su saveznici uz koje kovrdžava kosa može da zadrži svoj zdrav i negovan izgled.

Ši maslac hidrira, zaglađuje i štiti vlasi, ekstrakt sirćeta uravnotežuje pH vrednost, zaglađuje kutikulu vlasi, smanjuje vlažnost i ističe definiciju kovrdža, dok umirujuća i hidratantna svojstva kokosovog ulja pomažu da se zaštite kovrdže od gubitka proteina.

Povezana vest:  Pampers i Lilly donirali su 10.000 evra srpskim porodilištima

Vreme za kovrdže

Linija Confident Curl rezultat je rada Keuneovog tima naučnika čije su nove formule za kovrdžavu kosu na tržištu od početka septembra.

Proizvodi iz linije Confident Curl dostupni su samo u odabranim Keune frizerskim salonima.

Keune – duga tradicija inovacije

Keune Haircosmetics najveći je holandski proizvođač profesionalnih proizvoda za kosu. Ova porodična tradicija, koja traje već 100 godina, počela je sa Janom Keuneom, amsterdamskim doktorom kog svet pamti po otkriću minivala kakav danas poznajemo. Od tada, Keune je prerastao u multinacionalnu kompaniju, a pritom nije izgubio tradicionalne i porodične vrednosti. Prisutan je u više od 89 zemalja širom sveta, a porodica Keune je još uvek na čelu kompanije.

Povezana vest:  Poznati prodaju svoje uspomene za nove živote

Svojim inovativnim pristupom, praćenjem trendova, pažljivim osluškivanjem potreba klijenata i korisnika, i iznad svega održivim pristupom proizvodnji koja nije testirana na životinjama, postali su najvažnije svetsko ime kada je o kosi reč. Keune nikad ne testira na životinjama, ima vegansku liniju proizvoda, brine o održivosti, o ljudima i o planeti.

Više informacija o Keune Haircosmetics pronađite na: https://www.keune.com/hr/

***

* Procenat se razlikuje od proizvoda do proizvoda

** Instrumentalni test nakon nanošenja šampona Confident Curl, maske i Leave-in Wavy u odnosu na netretiranu kosu

*** Instrumentalni test nakon nanošenja Confident Curl rutine: šampon, regenerator i leave-in