U središtu tržnog centra Ušće, danas se odigrao događaj koji je okupio brojne dame obeležavajući jedan od najvažnijih datuma u godini za dame – Međunarodni dan žena.

The Body Shop, brend čija je misija posvećena podršci feminizmu, borbi za jednakost i osnaživanju žena, obeležio je ovaj poseban trenutak u svojoj novoj prodavnici.

U sjajnoj atmosferi, dame su imale priliku da uživaju u isprobavanju veganskih proizvoda, kao i u divnom nastupu talentovane Zoe Kida. Njen nastup bio je posebno emotivan, a pesma „Žena dete“ posvećena je svim prisutnim damama, dodatno naglašavajući koliko je važno zavoleti dete u sebi i prihvatiti sebe kakva jesi.

Povezana vest:  Kombinacija klasičnih i savremenih komedija

Najnoviji koncept prodavnice u tržnom centru Ušće predstavlja The Body Shop-ovo isticanje svojih korena, naglašavajući strast prema kreiranju zdravije budućnosti i održivih ekoloških rešenja. Sa elementima izrađenim od recikliranih materijala, prodavnica nije samo prostor za kupovinu, već i podsećanje na odgovornost prema planeti.

U prodavnici možete pronaći kutiju gde posetioci mogu doneti iskorišćena pakovanja proizvoda The Body Shop-a na reciklažu, čime se podržava održivost i smanjenje ekološkog uticaja.

Povezana vest:  UniCredit Banka poklanja fudbalskim fanovima konfete sa finala UEFA Lige šampiona u Londonu 2013.

U skladu sa svojom posvećenošću društvenim vrednostima, The Body Shop je prošle godine sa Animal Rescue Sebia, započeo kampanju pod nazivom „Ruka gore za njih, ne na njih“ koja ima za cilj borbu protiv zlostavljanja životinja i pružanje podrške onim životinjama kojima je najpotrebnija. U okviru aktivacije Ruka gore za hranu na tone, u prodavnici u Ušću može se donirati hrana za napuštene životinje.

VIŠE O BRENDU:

Čuven po integrisanju sirovih i prirodnih sastojaka u formule svojih visoko kvalitetnih proizvoda, The Body Shop je poznat širom sveta kao pionir filozofije da biznis može biti u službi dobra, po podizanju društveno odgovornog standarda i po svojoj konstantnoj posvećenosti kampanjama koje daju glas onima koji ne uspevaju da se čuju. Danas, The Body Shop ima preko 3.000 prodavnica u preko 75 zemalja i nudi oko 800 proizvoda koji nisu testirani na životinjama, od poznatog Shea Body Butter-a, do voljenog Tea Tree asortimana. Proizvodi The Body Shop brenda su 100% vegetarijanski, a od kraja 2023. i 100% veganski.

Povezana vest:  Svečano otvoren renovirani deo sa restoranima UŠĆE Shopping Centra

Foto: Marina Bugarčić