Prolećni 53. po redu Perwoll Fashion Week održaće se od 10. do 17. aprila, a najveći deo sadržaja održaće se u Hangaru u Luci Beograd. Ova manifestacija posetiocima će doneti ne samo brojne revije, već i bogat Fashion&Art program, osavremenjen koncept dodele nagrade Boris Nikolić za savremeni modni izraz, kao i Cirkularni dan koji će se održati u KC Grad.

Pobednici prošlogodišnjeg konkursa Rethink Fashion by Perwoll, Marija, Emilija i Nikola, 11. aprila će po prvi put održati svoje samostalne revije, i pokazati svoju bezgraničnu kreativnost. Njihova posvećenost REdizajnu, REcikliranju i REgeneraciji omogućila im je da svoju profesionalnu karijeru započnu na najznačajnijoj modnoj manifestaciji u regionu. Perwoll uz #RethinkFashion kampanju i podršku konkursu Fashion Incubator, iz godine u godinu ohrabruje talentovane mlade dizajnere, kao i perspektivu mode koja je odgovorna prema zajednici i životnoj sredini. Osim toga, Perwoll Fashion Week predstaviće i posebnu reviju „Angelinina haljina“, posvećenu Angelini Aćimović, devojčici koja je stradala u majskim događajima u osnovnoj školi Vladislav Ribnikar. Ova revija predstaviće kolekciju haljina koje su kreirane na osnovu Angelininih crteža, a u čijoj izradi je učestvovalo više od 25 dizajnera.

Povezana vest:  Supruga Endija Rodika, Bruklin Deker nije još uvek spremna za trudnoću

Ovogodišnja manifestacija kreirana je u saradnji sa AI – Veštačkom Inteligencijom, u duhu inovacija i prolećnog maštanja. Najvrednije, najkreativnije i najlepše stvari nastaju upravo spajanjem nespojivog, miksovanjem različitosti i njihovim stapanjem u nešto novo i kompatibilno.

Čovek taj koji stvara, kreira, mašta i teško ga je zameniti, AI je samo prigodan alat koji može biti od velike pomoći. Zato je slogan ove modne nedelje MaštAI!

Povezana vest:  Nataša Kovačević: Svima nama se dešavaju teški trenuci u životu, ali svi imamo tu moć u sebi da ih prevaziđemo

Brend Perwoll već dugi niz godina promoviše sporu modu i na taj način pozitivno utiče na navike njenih ljubitelja smanjujući ekološke rizike u njihovom okruženju. Podsticanje održivosti u svakodnevnom pristupu modi jedan je od prioriteta Perwoll brenda koji omogućava da zamislimo lepšu i zeleniju budućnost. Saradnja, koja je u tom cilju nastala sa istaknutim modnim događajem

Povezana vest:  Saveti i ideje za negu i oblikovanje kose na jednom mestu, nova Schwarzkopf internet strana

Belgrade Fashion Week, nastavlja se ove godine, i prožeta je novim sloganom #RethinkNew.