U misiji da bude vodeći 24/7 partner za osveženje, kompanija Coca-Cola HBC Srbija osnažila je svoj portfolio novim brendom iz kategorije premium craft mixera, Three Cents. Brend Three Cents osnovan je pre deset godina u Grčkoj, a razvili su ga barmeni kao odgovor na potrebu za vrhunskim mixerom koji će dati prepoznatljivost u umetnosti pravljenja koktela. Brend je od 2022. godine u vlasništvu Coca-Cola HBC Grupe.

Three Cents sode i tonici napravljeni su bez konzervansa i veštačkih boja i inspirisani su zanatskom proizvodnjom iz 19. veka. Namenjen je prvenstveno miksologiji, obećavajući ljubiteljima koktela jedinstveno iskustvo. Kao takav, upotpunjuje i naglašava aromu i ukuse pića u koktelu, a istovremeno zadržava karbonizaciju do poslednje kapi. ​Ovaj ekskluzivni brend biće dostupan potrošačima i HoReCa zajednici u Srbiji kroz četiri različita proizvoda: Pink Grapefruit Soda, Tonic Water, Aegean Tonic i Lemon Tonic.

Izuzetno smo ponosni što našem bogatom, najširem portfoliju na tržištu, dodajemo Three Cents, kao premium brend, namenjen prvenstveno barmenima. Srbija je prepoznata kao zemlja sa izuzetno razvijenom koktel kulturom, a miksologija postaje pokretačka snaga u industriji alkoholnih pića. Uz Three Cents sode i tonike, kao i alkoholna pića iz bogatog portfolija naše kompanije, verujemo da imamo pobednički recept koji će otvoriti nove prilike za rast. Ne sumnjamo da će naši partneri iz HoReCa zajednice ovom inovacijom otključati nove izvore inspiracije i našim potrošačima ponuditi jedinstvene trenutke uživanja u vrhunskim koktelima“, kazala je Bojana Nenadović, direktorica marketinga u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

Povezana vest:  Nedostaje vam kreativnosti? Možda se ipak samo radi o nedostatku gvožđa?

 Uz autentičan i inovativan DNK, Three Cents je izgradio svoj put uspeha u industirji i danas je prisutan na 36 tržišta. Jedinstvenost brenda prepoznata je i kroz brojne međunarodne nagrade, kao što su: Great Taste Awards, Mixology Bar Awards, Drinks International, Difford’s Guide, a Three Cents izbor je najbojih svetskih barova.

Najsnažniji portfolio na tržištu

Povezana vest:  Još 5 dana za prijavljivanje na 4. trku s bojama Color Running powered by Tikkurila

U misiji da bude 24/7 partner za osveženje, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora ima najsnažniji portfolio na tržištu koji se sastoji od čak osam različitih kategorija: gaziranih pića (Coca-Cola, Fanta, Schweppes, Sprite), voda (Rosa i Rosa Homolje), sokova i ledenih čajeva (Next, Joy, Fuze Tea), kafe (Vergnano i Costa), energetskih pića (Monster, Ultra), bogatog asortimana alkoholnih pića (Finlandia, Jack Daniels, Famous Grouse, Macallan, Brugal, Zlatna rakija itd), kao i brenda konditora Plazma, koji je deo kompanije od 2019. godine.

Povezana vest:  Novogodišnje karavan "Koka kole" od 21. decembra