Adidas Logo

Pokaži kako pobeđuješ-pošalji svoj GAME FACE

Uskoro će i Srbija ići u korak sa svetom. Istoga dana, u svim prestonicama sveta, adidas će okupiti na jednom mestu profesionalne sportiste, densere, skejtaše, balerine, glumce, grafitere, slobodne umetnike, intelektualce, ljubitelje dobrog klabinga, DJ fanatike dokazujući da svi oni imaju nešto što im je zajedničko, a to je strast…

adidas veruje da strast zivi u svakome od nas, a ono sto nas spaja jeste bezrezervna strast za igrom bez obzira na konacni rezultat te igre. Ideja za ovu kampanju je pocela pitanjem: sta povezuje jednog skejtera u Kaliforniji sa kriket igracem u Mambeju. Odgovor je bio samo jedan: ljubav prema igri. Kada volis igru, ulozis celo svoje srce. Na osnovu toga je i nastao koncept GAME FACE koji predstavlja kulminaciju strasti u igri: kako pobedjujes, kako gubis, sta te cini sretnim, sta te pokrece…jedan izraz lica govori sve o tebi!

Povezana vest:  Radno vreme pijaca u dane novogodišnjih i božićnih praznika

Ideja konkursa je da učesnici zabeleže upravo taj izraz lica i pošalju svoje fotografije na sajt www.partyallin.com . Svi koji pošalju GAME FACE osvojiće kartu za veliki adidas all in party gde ih očekuju i mnoge druge zanimljive nagrade.

Strast prema igri, svi zainteresovani mogu pokazati i u adidas brend radnjama u TC Delta City, TC Ušće i Knez Mihailovoj, gde će se od 9. do 15. marta održavati različita sportska takmičenja i gde se takođe mogu dobiti ulaznice za veliki adidas party.

Povezana vest:  Istraživanje kompanije Tetra Pak pokazalo je kako su nedoumice između bezbednosti hrane i brige za okruženje pojačane pandemijom COVID-19

Ako ste dobri u slobodnim bacanjima u basketu, pimplovanju fudbalske lopte ili želite da se oprobate u ulozi sportskog komentatora najrazličitijih sportskih takmičenja, posetite adidas radnje i pokažite svoju strast prema igri, a Vaš GAME FACE će biti zabeležen i postavljen na zvaničan sajt.

GAME FACE konkurs po prvi put daje mogućnost svima da se na trenutak osete kao sportski i muzički heroji i ambasadori adidasa kao što su Lio Mesi, Ana Ivanović, Endi Marej, Dejvid Bekam, Keti Peri i mnogi drugi, koji svojim GAME FACE-om pokazuju strast i ljubav prema igri koja ih inspiriše da budu najbolji!

Povezana vest:  SEF: Veb dizajn jedna od najvažnijih veština u savremenom svetu