adidas_spot

Svetsko lansiranje najveće kampanje u istoriji brenda adidas

HERO spot svečano projektovan na Terazijama (FOTO)

Globalna premijera reklamnog spota HERO, u okviru najveće kampanje u istoriji brenda adidas, održana je i u Beogradu. Spektakularna i do sada nevidjena 3D video maping projekcija na zgradi Robne kuće Beograd, spot čuvenog reditelja Romana Gavrasa, oduševio je veliki broj prolaznika koji su tako postali deo kampanje „all adidas“.

Jelena_Koronsovac_brend_menadzer_adidasa

-Želeli smo da Beograđanima prikažemo HERO spot na drugačiji način, tako da smo odabrali 3D video maping projekciju koja nije do sada izvođena u Srbiji i izazvala je odličnu reakciju javnosti. Srećni smo jer je Srbija deo globalne adidas kampanje koja je održana u svim svetskim prestonicama –  kaže Jelena Koronsovac, brend menadžer adidas Srbija.

Povezana vest:  Ivana Maksimović postala redovni mesečni donator UNICEF-a

Zabeleženi u svom prirodnom, realnom okruženju, brend ambasadori, kao što su čuvena fudbalska imena Lionel Mesi i Dejvid Bekam, NBA zvezda Derik Rouz, pop ikona Kejti Peri, muzičar B.O.B, adidas skejtbording tim i mnogi drugi, pokazali su u spotu da, kada voliš svoju igru, kakva god ona bila, uložiš u to čitavo svoje biće.

Ovo je prvi put da je kompanija kreirala kampanju u kojoj koristi adidas podbrendove, adidas Sport Performance, adidas Originals i adidas Sport Style, pružajući najraznovrsniji i najsveosveobuhvatniji osvrt na brend ikada. Kampanja skreće pažnju na karakteristično prisustvo adidasa u najrazličitijim sportovima, kulturama i stilovima života, spajajući svetove sporta, muzike i mode.

Povezana vest:  Hajde da imamo vremena za pregled i ove godine

Pod umetničkom palicom čuvenog reditelja Romana Gavrasa, kampanja se zasniva na televizijskoj i filmskoj reklami u trajanju od 30 i 60 sekundi, kao i produženoj dvominutnoj online verziji. Na taj način će gledaoci i fanovi biti u prilici da nastave komunikaciju sa adidasom, putem društvenih mreža, kao što su YouTube i Facebook, na kojima adidas na dnevnom nivou plasira različite ekskluzivne sadržaje koji su vezani za sam brend. adidas je već premašio 10 miliona stalnih fanova na ovim mrežama.

Povezana vest:  Eko zona na Mikser festivalu

{vsig}ADIDAS_SPOT_HERO{/vsig}