Niš od četvrtka 31.marta bogatiji za Shopping Centar “FORUM”
Shopping Centar “FORUM”, u Obrenovićevoj 42, zvanično će biti otvoren u četvrtak 31.marta, u 10 časova.
Prvog radnog dana, sve posetioce ovog šoping mola očekuje bogat program, a posebno smo se pobrinuli da najmlađim Nišlijama bude najzanimljivije. Poznato dečije lutkarsko pozorište “Pepino”, održaće predstavu “Muzičko putovanje oko sveta”, na II spratu Forum Shopping Centra, u dva termina, u 12 i u 18 časova.
Takođe, pored balona koje će svako dete dobiti na ulasku u Forum, najmlađima će tokom celog dana društvo praviti klovn, sa kojim će moći da se poigraju i da se fotografišu. Obezbedili smo i profesionalnog šminkera pa će svako dete, uz pomoć kreativnosti i šminke, moći da se pretvori u neki lik iz mašte.
Podsećamo, radno vreme shopping centra FORUM je od 10 do 22 časa, svakog radnog dana kao i vikendom.
Novi shopping centar – FORUM ima ukupnu površine objekte, koji se nalazi u epicentru Niša, 17 hiljada kvadratnih metara, što je površina dva fudbalska terena.
Na 15 500 kvadratnih metara prodajne površine, FORUM shopping centar imaće 45 lokala, 80 brendova odeće, obuće i tehnike, restoran, fast food corner, menjačnicu, trafiku, poslovni prostor kao i veliku garažu.
U FORUM centar je od januara 2009. godine kada je započeta izgradnja FORUMA, uloženo 25 miliona eura. Na izgradnji objekta bilo je angažovano 1500 ljudi iz 15 različitih građevinskih i arhitektonskih struka.
Shoping centar FORUM otvorio je 500 novih radnih mesta, kako u maloprodaji tako i u poslovnom delu zgrade.
Što se tiče brendova koji će svoje mesto naći u FORUM shopping centru, poseban kuriozitet je poznati nemački lanac obuće „Deichmann“ ( Dajhman) koji otvara svoju prvu prodavnicu na teritoriji Srbije. Ovaj poznati proizvođač ženskih i muških cipela, svoje prodajne objekte ima u preko 20 zemalja u Evropi i Americi. Godišnje prodaju preko 100 miliona pari cipela, a poznati su po tome što su cene njihovih proizvoda veoma pristupačne svim kupcima.
Pored toga, čak 18 brendova ima svoju premijeru u Nišu. Vodeća multi brend prodavnica u Srbiji Fashion&Friends, na prostoru od 700 kvadrata oduševiće sve one koji obožavaju Replay, Miss Sixty, Killah, Energie, Guess, Liu Jo, Fornarina, Camper, Cesare Paciotti, Scotch&Soda, Timberland, Murphy&Nye.
Pojedinačno najveću prodavnicu ima NewYorker, nemački modni brend, koja će se prostirati na više od 1200 kvadratnih metara. NewYorker sa preko 800 prodavnica u 31 zemlji Evrope, namenjen je mladima, sa odevnim asortimanom tzv. ulične, urbane mode.
Francuska parfimerija Sephora odlučila je da Niš bude mesto koje će ucrtati na mapi svojih prodavnica, kojih ima u 13 zemalja Evrope i više od 500 u Americi. Sephora je nastala u Francuskoj 1993. godine, u svom asortimanu pored sopstvenih, poseduje Dior, Channel, Lancome i ostale proizvode renomiranih kozmetičkih marki i parfema.
Vlasnik Shoping centra FORUM je Fashion Company, jedna od najvećih domaćih kompanija koje se bave modom, maloprodajom i veleprodajom sa preko 30 maloprodajnih objekata u Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Fashion Company je društveno odgovorna kompanija koja uvek ulaže u lokalne zajednice u kojima posluje.
Sa gradonačelnikom grada Niša Milošem Simonovićem dogovorena je izgradnja dečijeg mobilijara u niškoj tvrđavi koju će u potpunosti Fashion Company donirati. Dečiji park nalaziće se na zelenoj površini, sa desne strane od ulaza u Tvrđavu, iza Letnje pozornice, na prostoru od Planinarskog doma do Meteorološke stanice.
FORUM shopping centar je za projektovanje zgrade i enterijera angažovao renomirani arhitektonski biro Chapmann Taylor, odnosno njihov odeljak iz Milana – Chapman Taylor Architteti. Arhitekte ovog biroa domaćoj javnosti poznate su po tome što su projektovali UŠĆE shopping centar u Beogradu. Glavni arhitekta na ovom projektu bio je Gerardo Sanella. Prvi put u Srbiji napravljen je objekat sa fasadom od laminam ploča koje su karakteristične po svojoj strukturi i izgledu, kao i mogućnostima za realizaciju toplotnog omotača zgrade sa izuzetnom niskim koeficijentom toplotne provodljivosti. Zato ovaj objekat spada u grupu objekata sa izuzetno niskim toplotnim opterećenjem što je jedan od suštinskih parametara održivog razvoja. Na fasadi se takodje nalaze karakteristični elementi rasvete postavljeni u šahovskom rasporedu kao i light boxovi koji menjaju boju pod različitim uglovima. Sva unutrašnja rešenja od mikroklime do osvetljenja uradjena su u skladu sa najsavremenijim standardima.
Brendovi koji će se naću u FORUM shopping centru su:
Newyorker – odeća,obuća,asesoar
Sportvision – multi brend sport
Orsay – odeća
Peacocks – odeća,asesoar
Koton – odeća
Six – nakit i asesoar
Bata – obuća
S&L – satovi i nakit
Sephora – parfimerija
Fashion &Friends -multibrend:odeća,obuća,asesoar poznatih robnih marki
Monument – restoran/kafe
Ecco – obuća
Time Out – odeća
Deichmann – obuća
Glam up – tašne,asesoar
Levi’s – odeća
Štampa – kiosk
Sportina – multibrend poznatih robnih marki:odeća,obuća, asesoar
Wurst – hrana
Fish Bar – hrana
Grčka hrana- hrana
Amatti – hrana,pice
Kalča – hrana,poslastičarnica
Inmedio – tehnika
Mega Line – pokućstvo
Gigatron – kompjuteri
Prenatal – dečija odeća
OFY – dečije igračke
CT SHOP – kompjuteri
Sport Vision Kid’s – multibrend sport za decu,poznati brendovi
Mladinska knjiga – knjižara
Exclusive Exchange – menjačnica
MTS – mobilni telefoni
Leave A Comment