carlsberg_posumljavanje_maj_2011

Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija učestvovali u akciji pošumljavanja Beograda

Fond Ecotopia i kompanija Carlsberg Srbija, uz podršku Sekretarijata za zaštitu životne sredine grada Beograda, pokrenuli su danas kampanju za pošumljavanje Beograda „Operacija Zelengrad“. Početak kampanje najavili su direktor Fonda Ecotopia Suzana Đorđević, Sekretar za zaštitu životne sredine grada Beograda Goran Trivan i generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Gabor Bekefi svečanim otvaranjem kampanje, održanim sinoć u galeriji „New Moment“. U okviru ove kampanje, građani i kompanije imaju priliku da „usvoje” svoje stablo i na taj način otkupe svoj „dug prema prirodi“ koji svakodnevno proizvode trošenjem energije i vožnjom automobila.

Povezana vest:  Danas 7. Grazia Shopping Night

-Kompanija Carlsberg Srbija rukovodi se načelom da je stabilan razvoj moguć samo u prosperitetnoj zajednici u kojoj je svaki član zadovoljan. Zato su ulaganje u društvo, briga o lokalnoj zajednici, zaštita životne sredine, iniciranje i podržavanje sporta i kulturnih manifestacija, ideje vodilje društveno odgovornog poslovanja kompanije Carlsberg Srbija i kao takve predstavljaju sastavni deo naše strategije poslovanja – izjavio je Gabor Bekefi, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija na sinoćnjoj svečanosti.

Povezana vest:  Velika pomoć i podrška srskom zdravstvenom sistemu - Mozzart donira 10 respiratora bolnicama

Kontinuirani projekti koje kompanija Carlsberg Srbija sprovodi veći duži niz godina predstavljaju istinsku posvećenost kompanije očuvanju životne sredine i društveno odgovornom poslovanju, koji su postali sastavni deo svakodnevne prakse među članovima Carlsberg Srbija tima. Kao rezultat odgovornog ophođenja kompanije prema okolini, potrošačima, ali i svojim zaposlenima i partnerima, učešće kompanije Carlsberg Srbija u akciji „Operacija Zelengrad“ podržalo je 50 zaposlenih, koji su danas posadili 100 stabala crvenog hrasta, jasena i javora na Rajsovoj padini u Beogradu.

Povezana vest:  Zlatno priznanje UEPS-A za „Hajde da imamo vremena“ Grand kafe

-Beogradska kampanja ima za cilj da poboljša šumovitost grada sa 5.000 novih stabala, jer ona sada iznosi 11 od neophodnih 31 odsto. U Beogradu ima više od 500.000 hiljada automobila koji svakog dana ispuštaju štetne gasove u atmosferu, tako da veća šumovitost predstavlja poslednju odbranu i pluća grada za sve koji žive u njemu – izjavila je direktor Fonda Ecotopia Suzana Đorđević na svečanom događaju povodom početka ove kampanje.