Slika_1

Avon pokrenuo akciju „Preventivni pregled dojki može ti spasiti život“

U okviru akcije „Preventivni pregled dojki može ti spasiti život”, koju je organizovala  kompanija Avon,  na četiri prometne lokacije u Beogradu, postavljene su instalacije ženskih lutaka sa porukama koje će do četvrtka, 29. decembra,  skretati  pažnju ženama na značaj redovnih preventivnih pregleda dojki.

Povezana vest:  PRIRODNA LEPOTA UZ SOLUTIONS YOUTH MINERALS IZ AVONA

Poruke koje nose lutke, podsetiće žene da posete lekara i da redovno obavljaju preventivne preglede dojki koji im može spasiti život  jer je rak dojke, otkriven na vreme, u više od 90% slučajeva izlečiv.  Prema podacima Instituta za onkologiju i radiologiju, u Srbiji gotovo 4.000 žena godišnje oboli od ove opake bolesti  i taj broj se svake godine povećava. Statistika nam govori i da prosečna žena provede oko 49 sati u kupovini, a prosečan, osnovni pregled dojki traje 30 minuta[i].

Povezana vest:  Kompanija Stihl u akciji ozelenjavanja gradskih površina

Akciju su podržali Beogradski izlog u Knez Mihailovoj, concept store Supermarket, prodavnica Nine West u TC Ušće gde možete zapaziti lutke u izlogu, kao i TC Delta City gde se na svakom spratu  nalaze lutke sa porukama  koje će žene podsetiti na značaj redovnih preventivnih pregleda.



[i] Informacija objavljena u okviru javno dostupnog istraživanja koje je sprovela kompanija „OnePoll“ 2010. godine.

Povezana vest:  Arena No. 1 Urban Fest u Delta Cityju