Avon pokrenuo akciju „Preventivni pregled dojki može ti spasiti život“
U okviru akcije „Preventivni pregled dojki može ti spasiti život”, koju je organizovala kompanija Avon, na četiri prometne lokacije u Beogradu, postavljene su instalacije ženskih lutaka sa porukama koje će do četvrtka, 29. decembra, skretati pažnju ženama na značaj redovnih preventivnih pregleda dojki.
Poruke koje nose lutke, podsetiće žene da posete lekara i da redovno obavljaju preventivne preglede dojki koji im može spasiti život jer je rak dojke, otkriven na vreme, u više od 90% slučajeva izlečiv. Prema podacima Instituta za onkologiju i radiologiju, u Srbiji gotovo 4.000 žena godišnje oboli od ove opake bolesti i taj broj se svake godine povećava. Statistika nam govori i da prosečna žena provede oko 49 sati u kupovini, a prosečan, osnovni pregled dojki traje 30 minuta[i].
Akciju su podržali Beogradski izlog u Knez Mihailovoj, concept store Supermarket, prodavnica Nine West u TC Ušće gde možete zapaziti lutke u izlogu, kao i TC Delta City gde se na svakom spratu nalaze lutke sa porukama koje će žene podsetiti na značaj redovnih preventivnih pregleda.
[i] Informacija objavljena u okviru javno dostupnog istraživanja koje je sprovela kompanija „OnePoll“ 2010. godine.
Leave A Comment